Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Eetmeter

<< < (4/35) > >>

nicky_too:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 26 augustus 2004, 20:39:40 ---Oeh! Nog iemand die kan uitrekenen!

Ik gebruik XP. Er is een heldesk bij? Van IT-ers of dietisten?

Ik vind het prg niet perfect, had wat gebruiksvriendelijker kunnen zijn. Heb je wel de 2002-versie en de update gedownload?

--- Einde van citaat ---

Ik heb ook XP, maar het werkt echt niet.
En de helpdesk zijn IT-ers, vandaar dat ze niet in aktie te trappen zijn. Het zijn van die typische, namelijk (dus de IT-ers hier hoeven zich niet aangesproken te voelen).

Ik heb de cd-rom (er is toch geen 2002-cd-rom?) en de update, ja.

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: Lovel¤cker op 26 augustus 2004, 20:06:36 ---Lovelocker, 1.71, ong. 72 kg, 43 jr.

--- Einde van citaat ---

Ik heb geen zin om het nu allemaal hier neer te schrijven, maar Lovelocker scoort heel goed! Allen zijn B12 is te weinig, verder mag hij iets meer vocht binnenkrijgen en iets minder vet.
De calorieen zijn ook wat aan de hoge kant, dus als je wilt afvallen mag dat wat minder. Het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je sport.

Lovelocker:
Dankjewel, Hizzi. Aan het vocht wordt nog gewerkt vanavond, de dag is nog niet om. En ik zal proberen van de koekjes af te blijven.
Houd die meter wel rekening met activiteit? Als je veel zit, lijkt dit me teveel voor een man van mijn lengte.
 ::) B12 te kort had ik niet verwacht...

animal lover:
Ik vind het zo moeilijk om exact bij te houden wat je eet en dan heb ik het over de hoeveelheden. Ik ben laatst naar de doktersassistente geweest om ijzer op te meten en als dat heel goed zit weet ik ongeveer van mezelf dat de rest ook wel goed zit. Wat vetten en suikers betreft krijg ik wel te veel binnen.Soms heb ik van die dagen dan sla ik door zoals vanavond toen mijn avondeten tosti,chips en chocola was.
Maar zo'n programma is wel handig.

Mariek:
Ik doe ook mee! Ik heb vandaag wel heel slecht gegeten...

Zusje, 23 jaar, 1.83 (of iets langer, maar dat wil ik niet weten), 77 kilo

- twee zonnepitboterhammen met kaas (1 plak)
- kop thee
- twee stukjes melksjoko met praline
- geroosterde witte boterham met pindakaas
- 1 glas dubbelfris
- 'kleine' Swirl met room-yoghurt en chocolade-truffel ijs, aardbeien, witte en bruine sjokola
- vier kazenpizza
- espresso met halve beker geklopte melk
- 2 nectarines

ps1: anders eet ik wel groente...
ps2: dit helpt ook bij het bijhouden van mijn snacks...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie