Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Eetmeter

<< < (16/35) > >>

Annemieke:
Ik vind die eetwijzer met betrekking tot vet vrij dubieus.

Ik heb nu 3 boterhammen op: 1 met pindakaas, 1 met tartex en 1 met kaas.

En ik heb nu al teveel vet op voor vandaag!  :confused:

Oja! En als ik er vanavond ineens een pizza met tomaat en kaas bij eet, dan zit ik weer goed qua vet.

Hallo, wie legt me dit uit?

Muis:
Mijn moeder wilt graag weten waar magnesium in zit, weet iemand dat?
Ze denkt dat ze er een tekort aan heeft.

Selly:

--- Citaat van: Muis op 25 oktober 2004, 13:36:17 ---Mijn moeder wilt graag weten waar magnesium in zit, weet iemand dat?
Ze denkt dat ze er een tekort aan heeft.

--- Einde van citaat ---

in groenten, fruit, granen, noten maar ik dacht dat een magnesiumtekort nogal zeldzaam was

Muis:
Dank je.

Sam:

--- Citaat van: Annemieke op 25 oktober 2004, 12:38:21 ---Nou.

Gewoonlijk drink ik koffie (2x) en kruidenthee (1x) en daarbuiten nog maar 1 glas water of sap.
Doe het al jaren zo, eigenlijk.....

Die eetmeter is pas tevreden als je tegen de 7 glazen (geen koffie en thee) per dag drinkt.

Ik wil op zich best een week voor je bijhouden, maar dan moet je echt een exact overzicht aanleveren in grammen (voor broodbeleg niet).

--- Einde van citaat ---
Ik dacht me uit de koffie- en theedraad te herinnerer dat jij veel fanatieker koffie/thee dronk... verkeerd gedacht dus. Dat is wel weinig ja. Ik drink per dag een kopje thee of tien, 330 cl jus d'orange en meer dan een liter water. Dus die eetmeter zou daar wel blij mee zijn :)
Bedankt dat jij het voor me bij wilt houden voor een week, maar ik ben zelf te lui om dit te doen, als ik het echt wil weten moet ik zelf maar eens in actie komen :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie