Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Diabetes
nicky_too:
Lieve Lovelocker, ik had mijn verhaal uit boekjes die specifiek over diabetes gaan. Ik heb deze boekjes gekregen van mijn huisarts en van mijn diëtiste. En mijn verloofde heeft op internet bij o.a. de vereniging diabetespatiënten alles nog een geverifieerd.
Geloof me, wat Hizikkigrrrl hier aanhaalt is gewoon goed.
Lovelocker:
Dat heb ik begrepen :P Door dingen die jij typte kreeg ik de indruk van een arts en een diëtiste die een beetje de weg kwijt waren...en raakte daardoor zelf de weg kwijt.
Ik heb daarbij een stevig wantrouwen ontwikkeld tegen artsen... zeg maar: een trauma.
nicky_too:
--- Citaat van: Lovel¤cker op 15 september 2004, 14:59:42 ---Dat heb ik begrepen :P Door dingen die jij typte kreeg ik de indruk van een arts en een diëtiste die een beetje de weg kwijt waren...en raakte daardoor zelf de weg kwijt.
Ik heb daarbij een stevig wantrouwen ontwikkeld tegen artsen... zeg maar: een trauma.
--- Einde van citaat ---
Dat kan ik me voorstellen. Maar, geloof me, ik ben ook niet gek. Alles wat mijn arts of mijn diëtiste me vertelt wordt zoveel mogelijk nagegaan. Ik heb in het verleden een huisarts gehad die me maanden lang heeft afgescheept met "dan moet je maar gaan slapen" toen ik vermoeidheids- en duizeligheidsklachten had. Uiteindelijk bleek ik een B12-tekort te hebben en zat ik met ijzer aan de absolute ondergrens (gevaarlijk dus). Ik kijk nu ook wel uit. ;)
nicky_too:
:wortel:
Vandaag bij de huisarts geweest om glucose te laten meten. Vorige keer had ik 16,4, nu 11,8! ;D
Ok, het is nog te hoog, maar het is duidelijk dat de medicijnen aanslaan. Die heb ik nu dus voor een volgende maand en dan gaan we weer meten.
En 1 of anderhalve kilo per maand afvallen is netjes, dus daar gaan we ook mee door!
Ben helemaal blij, zeg...
Kiwi:
Goed joh! :thumbsup:
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie