Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Testosteron mannelijke vegetariƫrs
Christiaan:
--- Citaat van: Fabian op 22 september 2004, 10:29:45 ---Volgens mij is dat juist goed voor je testosteron.
--- Einde van citaat ---
Sjees, nou klinkt het net alsof het testosterongehalte net zo iets is als het cholesterolgehalte in je bloed, en alsof vegetariers een probleem hebben...
Poek:
Roodharige vrouwen sterven ook uit :(
Christiaan:
--- Citaat van: Poek op 22 september 2004, 11:09:11 ---Roodharige vrouwen sterven ook uit :(
--- Einde van citaat ---
Het zal jouw tijd nog wel duren. Het maakt zelfs niet meer uit als ze per direct niet meer geboren zouden worden, tenzij je van plan bent een ouwe snoeperd te worden.
Poek:
--- Citaat van: Christiaan op 22 september 2004, 11:21:05 ---Het zal jouw tijd nog wel duren. Het maakt zelfs niet meer uit als ze per direct niet meer geboren zouden worden, tenzij je van plan bent een ouwe snoeperd te worden.
--- Einde van citaat ---
Een soort Charles Bukowski worden (in Women) lijkt me wel wat ja, zonder het drankmisbruik dan.
Daarnaast: hoe moet het dan in mijn volgende leven?
Fabian:
--- Citaat van: Christiaan op 22 september 2004, 11:03:04 ---
--- Citaat van: Fabian op 22 september 2004, 10:29:45 ---Volgens mij is dat juist goed voor je testosteron.
--- Einde van citaat ---
Sjees, nou klinkt het net alsof het testosterongehalte net zo iets is als het cholesterolgehalte in je bloed, en alsof vegetariers een probleem hebben...
--- Einde van citaat ---
Ik rep niet over vegetariers, maar als je fitnesst maakt je lichaam meer groeihormoon en testosteron aan.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie