Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Testosteron mannelijke vegetariërs
Jasper:
Kerels van diersoorten met een lage testerongehalte helpen vaak bij de opvoeding van hun kinders, en blijven bij hun partner.
Was gisteren op Discovery, dus is het waar. Zodra manipulatieve biologen een huisvader-zeemeeuw een extra dosis testosteron toedienden verliet 'ie onmiddelijk z'n vrouw en kinders.
Aangezien wij vegetariërs dus laag zitten wat testeron betreft moeten we wel erg monogaam en betrokken bij de opvoeding zijn, en daarmee ideaal voor geëmancipeerd vrouwvolk dat door glazen plafonds heenlanceert. Oftewel; wij hebben de toekomst!
Tenzij het geëmancipeerde vrouwvolk zelf weer veel vreemdgaat met fitnessende en biefstukken verslindende macho-mannen...
nicky_too:
Er is dus wat mis met mijn vleesetende zeemeeuw (lees: verloofde)? :-\
Hizikigrrrl:
Nicky, jouw zeemeeuwtje kun je voor de zekerheid dus drop voeren ;).
Is er eigenlijk al een bekende oorzaak voor dat lagere testosteron-gehalte bij vega-mannen? Krijg je minder eiwitten binnen of ligt het aan de hormonen in vlees of iets dergelijks?
Of is het omgedraaid en zijn mannen met een van nature lager t-gehalte sneller geneigd om vega te worden?
fem fatale:
ik heb zelf een hoog testosteron-gehalte (ergens heb ik t gevoel dat dit niet helemaal t goede woord is, maar heb geen zin om een beter te verzinnen), dus een man met een laag testosteron-gehalte lijkt me wel wat
dan verlaat ik mn man en kinders, maar zorgt de vader er wel voor :P
nicky_too:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 22 september 2004, 13:52:31 ---Nicky, jouw zeemeeuwtje kun je voor de zekerheid dus drop voeren ;).
--- Einde van citaat ---
Nee.
Hij eet vlees en zou dus niet braaf bij mij moeten blijven, wat hij wel doet. En hij is ook niet hitsig (bijna nooit gelukkig), dus ik hoef daar ook niets aan te doen. Drop eet hij trouwens al uit zichzelf. :O
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie