Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Testosteron mannelijke vegetariërs

<< < (9/15) > >>

jarie:
Hmmm, hoe kun je er nou voor kiezen of je een kind op de wereld zet of niet?
Dat kun je toch nooit met 100% zekerheid zeggen?
De gedachte alleen al! Dan zouden mijn vriend en ik nooit een kindje krijgen.
We willen het wel, maar kunnen niet beslissen, dus doen we het (nog) niet.
Aan beide kanten zitten voor- en nadelen. Dus kies er maar eens wel of niet voor!

Oh ja, wilde ik ook nog zeggen!

Ik heb pas gehoord dat er langzamerhand een grote hoeveelheid hormonen in het (oppervlakte) water komt door het gebruik van de pil door vrouwen! Dat betekend dat we langzamerhand onvruchtbaar worden (en alle andere diersoorten met ons mee).

Leuk nieuws, he?  :pil:

Selly:

--- Citaat van: jarie op 05 januari 2005, 18:06:32 ---Ik heb pas gehoord dat er langzamerhand een grote hoeveelheid hormonen in het (oppervlakte) water komt door het gebruik van de pil door vrouwen! Dat betekend dat we langzamerhand onvruchtbaar worden (en alle andere diersoorten met ons mee).

--- Einde van citaat ---

Wat is je bron?

Fabian:
zie ook hier

jarie:
bron was volgens mij de vpro site noorderlicht, weet niet zeker, kan artikel niet terug vinden.
:bloos:

http://noorderlicht.vpro.nl/wetenschap/index.shtml?3626936  

willem:

--- Citaat van: Lovel¤cker op 21 september 2004, 11:59:34 ---Drop bevat een stof die negatief op testosterongehalte werkt, zag ik al googelend. Dus heb je last van een hitsige man: geef hem elke dag een zak drop. Misschien ook een idee om uit te delen aan hooligans. Zoethoudertje  :P

--- Einde van citaat ---
Het nadeel van veel drop eten is dat je bloeddruk er angstaanjagend door kan stijgen. Lijkt me ook niet goed voor de hitsigheid.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie