Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Ei en cholestorol

<< < (3/4) > >>

Selly:
ik probeer het er altijd uit te halen
ik vind dat het vaker voorkomt bij goedkope eieren dan bij dure bioeieren

Viz:

--- Citaat van: Selly op 18 maart 2005, 21:48:43 ---ik probeer het er altijd uit te halen

--- Einde van citaat ---

Wij hebben altijd ekoeieren en eten die eigenlijk niet eens zo vaak. Toch kom ik het naar mijn idee wel vaak tegen...   :-\

willem:

--- Citaat van: Viz op 18 maart 2005, 23:15:37 ---
--- Citaat van: Selly op 18 maart 2005, 21:48:43 ---ik probeer het er altijd uit te halen

--- Einde van citaat ---

Wij hebben altijd ekoeieren en eten die eigenlijk niet eens zo vaak. Toch kom ik het naar mijn idee wel vaak tegen...   :-\

--- Einde van citaat ---
Ik las toch steeds e-koeieren in plaats van eko-eieren.

Martijn Utrecht:
Op de site van het voedingscentrum vond ik deze informatie:
(quote) In verband met cholesterol kunnen eieren niet dagelijks worden gebruikt. Bij een voeding zonder vlees zijn vier eieren per week geen probleem. (unquote)

Maar goed, zonder eieren is natuurlijk altijd lekkerder! (Dat is heel persoonlijk.) Martijn

IljahG:
 ;D Ik ben 53jaar heb niet al te lang geleden mijn cholestorol laten checken al de waarden waren perfect, en ik eet doorgaans twee eiren (zacht gekookt) per dag. Het gaat hier juist om dat cholesterol waar je volgens mijn orthomolucolaire arts niet genoeg van kan krijgen,spring wel een uur per dag op mijn trampoline,aanleg zal er ook wel mee te maken hebben,ben 179
en weeg 93 kg en rook af en toe een sigaret zo ja wat is goed?
Denk dat je goed moet luisteren naar wat voor jou goed voelt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie