Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Huisdier met kanker

<< < (7/11) > >>

Jacqueline:
Sterkte Nick. Ik denk ook dat je niet beter had kunnen handelen. Mijn kat (kiko) heb ik 4 maanden laten inslapen. Ze was pas 6 jaar. Eigenlijk zelfde voorgeschiedenis als jouw hond.

Kiwi:
Noppes gaat snel achteruit. Donderdag was er nog niets aan haar te merken, behalve een dikke bult bij haar oog. Vandaag kon ze maar met moeite zelf opstaan als ze lag, en ze loopt met gekke kleine pasjes.
Het zal niet lang meer duren voor we zullen besluiten dat we haar een spuitje laten geven, want zo is het toch ook niets voor het beestje. :'(

Aiko:
Misschien leeft ze nog wel op. De hond van mijn ouders was drie jaar geleden op een leeftijd van begin twintig ook met regelmaat zover dat mijn vader 'm naar de dierenarts wou brengen voor een spuitje. Diverse keren stond hij met schoenen en jas aangekleed klaar om te gaan, of was er alvast een gat in het weiland gegraven, terwijl de hond net weer opleefde en wat weken ermee verder kon. Maar toegegeven, het betrof hier 'gewoon' ouderdom, geen ziekte. Desalniettemin kan het een tijdelijke inzinking zijn.

Kiwi:
Vannacht ben ik een paar keer uit bed gegaan om op zolder naar de kat te gaan kijken. Ik sliep toch al slecht, en bij elk geluidje wat ik hoorde was ik klaarwakker.
Ze ligt normaal altijd op de verwarmingsketel te slapen. Vroeger sprong ze daar zonder moeite in één keer boven op, maar dat kan ze echt niet meer. G. heeft nu een hele stellage gemaakt van kastjes, tafeltjes en dozen, zodat ze maar maximaal 15 tot 20 cm per trede hoeft te overbruggen. En zelfs dat was al te veel. Van de ketel af lukte nog wel, maar dan weer omhoog ging echt niet meer. Kwam ik boven, zat ze heel zielig omhoog te kijken naar haar plekje. :( We hebben speciaal haar voer en water ook al op zolder gezet, dan hoeft ze niet elke keer al die trappen op en af als ze wil eten of drinken. En gisteravond mocht ze lekker op schoot blijven liggen terwijl ze eten kreeg, dat vond ze helemaal fijn.
We zijn haar schandalig aan het verwennen, maar dat heeft ze wel verdiend. :heart:

Monique:

--- Citaat van: Kiwi op 10 januari 2005, 06:44:03 ---We zijn haar schandalig aan het verwennen, maar dat heeft ze wel verdiend. :heart:

--- Einde van citaat ---

Dat zou ik in die situatie ook zeer zeker doen hoor  :)
Mijn poezekindje heeft gelukkig geen ziekte of pijn (voor zover ik weet dan he), maar die verwen ik ook al vanaf haar geboorte (ze is geboren in 2002) :heart:
Trouwens elk dier die ik heb gehad of heb, probeer ik te verwennen als het maar even kan :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie