Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Huisdier met kanker

<< < (8/11) > >>

Le:
Ik wil je waarschuwen voor het volgende:

Ik had ooit een poes en zij had ook kanker. De dierenarts besloot om haar de volgende dag te opereren, ik was het ermee eens...
Midden in de nacht ging ze ineens erg achteruit en is ze in mijn armen gestorven... echt verschrikkelijk was het! Ze spuugde ontlasting, zo hard als steen... Ik was er hélemaal kapot van. Ik hoorde aan de geluiden die ze maakte dat ze erg veel pijn had, maar ik kon er niets aan doen... het was te laat.

Bij de dierenarts aangekomen heeft ze alsnog een spuitje gekregen, maar ze was al zo goed als overleden.

Ik ben helemaal verliefd op mijn huidige katten en ik moet er niet aan denken ze te verliezen, maar ik zou het nooit meer zolang afwachten! :(

Ik wens je overigens veel sterkte met je hond

Kiwi:
Het gaat heel slecht met Noppes, ze gaat zo snel achteruit. Ze kan niet meer zelf opstaan of gaan liggen, dan laat ze zich maar een beetje opzij vallen en dan blijft ze in die houding liggen. Het is echt hartverscheurend om te zien. :'(
Ze eet nog wel goed, dus we geven haar de lekkerste dingen die we voor haar kunnen verzinnen. Maar ze is niet gelukkig zo, ze ligt alleen maar te slapen, en misschien heeft ze wel erge pijn.

Dit willen we haar niet aandoen. Zojuist heb ik een afspraak gemaakt met de dierenarts. Vanavond krijgt ze een spuitje. :sadley: :sadblue:

Piek:

--- Citaat van: Kiwi op 11 januari 2005, 11:32:56 ---Dit willen we haar niet aandoen. Zojuist heb ik een afspraak gemaakt met de dierenarts. Vanavond krijgt ze een spuitje. :sadley: :sadblue:

--- Einde van citaat ---

Tjeetje, Kiwi, heel veel sterkte!

Mariek:
Zolang ze nog eet zal het met de pijn wel meevallen. Maar ik snap heel goed dat je nu de knoop doorhakt. Geef Noppes een dikke knuffel van mij.

Monique:

--- Citaat van: Kiwi op 11 januari 2005, 11:32:56 ---Zojuist heb ik een afspraak gemaakt met de dierenarts. Vanavond krijgt ze een spuitje. :sadley: :sadblue:

--- Einde van citaat ---

Een hele moeilijke beslissing :nosmile:, maar als ik het zo lees wel de beste beslissing, in idergeval voor Noppes dan.
Heel veel sterkte Kiwi.  

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie