Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Milieuvriendelijke Alternatieven
Iknik:
--- Citaat van: misom@ñiac op 28 november 2004, 23:09:02 ---Nou is dat natuurlijk leuk en aardig voor zo'n proefproject, maar bij grootschalige invoer lijkt waterkracht me geen haalbare kaart, tenminste niet in Nederland.
--- Einde van citaat ---
Mee eens. Ik ben ontzettend vóór alternatieve energiebronnen, zowel om milieu- als economische als politieke redenen, maar het is lastig om alle energie duurzaam te maken. Tot we kernfusie kunnen beheersen dat is, maar ik houd de mogelijkheid open dat we er ineens achter komen dat dat ook hele nare bijwerkingen heeft of dat het natuurkundig gezien onmogelijk is o.i.d.
Monique:
--- Citaat van: Iknik op 28 november 2004, 19:02:32 ---
--- Citaat van: Monique op 28 november 2004, 11:07:54 ---In Amsterdam ben ik al een paar GVB-bussen tegengekomen die op water zouden rijden :)
--- Einde van citaat ---
Zijn dat niet die waterstofbussen? Prima initiatief, al hangt de milieuvriendelijkheid natuurlijk af van de manier waarop die waterstof geproduceerd wordt. Maar minder uitlaatgassen in de stad vind ik opzich al een pre.
--- Einde van citaat ---
Ja, die bedoel ik :)
Dit vond ik via google (op het eerste gezicht) over waterstof en hoe het geproduceerd zou worden.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie