Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Betoog: Gezond vlees moet gegeten worden

<< < (21/23) > >>

Pien:

--- Citaat van: Magic Aura op 25 december 2004, 16:27:58 ---Is dat niet een beetje onerend?
Opgegeten worden als je dood bent?

--- Einde van citaat ---

Nou, minder onerend dan wegrotten aan de kant van de weg lijkt me. Of verbranden (doet zeer volgens Jomanda...  ;))
Hee, maar wat een feitenkennis heeft iedereen! Indrukwekkend.. Als ik me weer eens moet verantwoorden is mijn antwoord samengevat dat ik het dus "grote onzin" vind om vlees te eten. Ik kan nu een heel wat indrukwekkender (van ijstijd tot basiche eiwitten..) betoogje houden..  :)

Lady d'Arb@ñville:

--- Citaat van: Pien op 27 december 2004, 12:12:14 ---Of verbranden (doet zeer volgens Jomanda...  ;))

--- Einde van citaat ---

Het is me ontgaan dat ze haar verbrand hebben. Ik meende dat de brandstapel een middeleeuws gebruik was.

Nee maar echt, daar moet je Jomanda voor heten om te weten dat verbranden zeer doet!

Poek:

--- Citaat van: groene @ñ op 27 december 2004, 13:16:48 ---Het is me ontgaan dat ze haar verbrand hebben. Ik meende dat de brandstapel een middeleeuws gebruik was.

Nee maar echt, daar moet je Jomanda voor heten om te weten dat verbranden zeer doet!

--- Einde van citaat ---

Er zijn verschillende manieren om iets aan te weet te komen: naast ervaring ook o.a. via communicatie. Jomanda beweert via de laatste methode aan de kennis gekomen te zijn.

Pien:

--- Citaat van: groene @ñ op 27 december 2004, 13:16:48 ---
--- Citaat van: Pien op 27 december 2004, 12:12:14 ---Of verbranden (doet zeer volgens Jomanda...  ;))

--- Einde van citaat ---

Het is me ontgaan dat ze haar verbrand hebben. Ik meende dat de brandstapel een middeleeuws gebruik was.

--- Einde van citaat ---

Hahaha, ik ben duidelijk nog niet goed genoeg in duidelijk forummen.. Het officiele citaat dan maar: "Cremeren doet pijn, omdat het onzichtbare koord tussen lichaam en ziel snel afbrandt" (Jomanda dus). Maar daar ging het hier niet over...  ;)

Annemieke:
Maargoed, ontopic...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie