Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Betoog: Gezond vlees moet gegeten worden
Annemieke:
Hoe zou ze erbij komen dat scharrelvlees geen hormonen (iets anders dan genen) bevat?
Fabian:
--- Citaat van: J@n op 08 december 2004, 22:17:16 --- Wat je nu hebt, kun je eigenlijk wel zo'n beetje weggooien, want het is een samengeraapt allegaartje.
--- Einde van citaat ---
Maar het is wel een ontzettend grappig samengeraapt zootje.
De laatste tijd zijn de genen van sommige fokkerijen niet meer in orde :O
--- Citaat van: Poek op 08 december 2004, 22:17:28 ---Weet je wat, ik zal je helpen.
--- Einde van citaat ---
Jij bent ook veel te goed voor deze boze wereld. :angel: Vol boosaardige vleesetende mensen. ::)
Poek:
Jan gaf een goeie tip. Ik geloof dat je probeert te zeggen dat bioindustrievlees veel nadelen heeft, maar scharrelvlees prima is en je het niet nodig vindt om dat te vermijden. Bouw het dan ongeveer zo op:
* Leg uit dat de meeste mensen vlees uit de bioindustrie eten, maar dat de bioindustrie een aantal nadelen heeft;
* Geef aan dat er een goed alternatief is, scharrelvlees (geef wel aan dat het ook een klein nadeel heeft, de prijs).
* Een ander alternatief is geen vlees eten, maar dat vind jij dus te ver gaan. Het 'van nature' argument is op zich heel zwak, maar ik vermoed dat ze daar niet doorheen zullen prikken. Een beter argument is eigenlijk 'vlees is lekker'.
Dat wordt nachtwerk meisje ;)
Anti-vegetarist:
Hahaha, wel lollig allemaal, maar kga me egt niet verdedigen tegenover jullie hor:P kben al moe genoeg!
Waarom ik het er heb neergezet: Jullie hebben er weer een heleboel berichten bij:P
Anti-vegetarist:
Poek btw heel erg bedankt!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie