Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Betoog: Gezond vlees moet gegeten worden

<< < (5/23) > >>

Poek:

--- Citaat van: Aiko op 08 december 2004, 22:21:35 ---Verdiep je eens in de evolutietheorie om een indruk te krijgen dat iets niet 'zo hoort'. Lees het boekje 'Kaas en de evolutietheorie' van Bas Haring maar eens door (ongetwijfeld verkrijgbaar bij elke bieb en elk gehucht), dat leest erg prettig, is dun en biedt je een fraaie basis om nieuwe meningen op te baseren!

--- Einde van citaat ---

Ik wist gewoon dat je die gelezen hebt!

Het is een goede tip, inderdaad heel begrijpelijk, ook voor 15-jarige meisjes. Alleen moet ze het morgen inleveren geloof ik.

Toen ik haar posting voor het eerst zag dacht ik ook 'zucht, heb je weer iemand die komt stangen' maar volgens mij is dat niet haar bedoeling, maar wil ze gewoon opbouwende kritiek. Vandaar dat ik ook vrij mild ben :)

Anti-vegetarist:

--- Citaat ---vrij mild
--- Einde van citaat ---
ja tnx he:P:D
Nee kga niet stange int hol van de leeuw....hmm krijg ik alleen een kutgevoel van

Anti-vegetarist:
btw: helaas ben ik er owk niet in verdiept... we moesten in twee weken een onderwerp hebben en een betoog af hebben.... zo te zien is dit heel actueel ;D

Fabian:

--- Citaat van: Poek op 08 december 2004, 22:30:53 ---Toen ik haar posting voor het eerst zag dacht ik ook 'zucht, heb je weer iemand die komt stangen' maar volgens mij is dat niet haar bedoeling, maar wil ze gewoon opbouwende kritiek. Vandaar dat ik ook vrij mild ben :)

--- Einde van citaat ---

Typisch dat er toch weer zo agressief op wordt gereageerd door sommigen.

Maar ant-vegetarist, als je maar lang genoeg op de forum blijft word je vast ook vegetarier.  :P Moet je wel even je naam veranderen eigenlijk. ;)  
in anti-veganist of anti-vegetarier, maar het laatste is beter 8)

Poek:

--- Citaat van: Fabiman op 08 december 2004, 22:36:56 ---Typisch dat er toch weer zo agressief op wordt gereageerd door sommigen.
--- Einde van citaat ---

Van niet vlees eten wordt je agressief natuurlijk!

--- Citaat ---Maar ant-vegetarist, als je maar lang genoeg op de forum blijft word je vast ook vegetarier.  
--- Einde van citaat ---

Ja, we zullen we je wel ff toch veggie bekeren en dan helpen we je volgend jaar met je werkstuk of spreekbeurt pro-vegetarisme  :laugh:

En je hebt denk ik 50 of 100 berichten nodig voor de volgende ster?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie