Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Betoog: Gezond vlees moet gegeten worden

<< < (6/23) > >>

Anti-vegetarist:
whahaha... miss ooit :P lijkt me niet khou van flesh :PMaar kga nu offline duws...

bye bye

Lovelocker:
Ach ja, Fabian, ik had het eerste bericht niet gelezen...ik zag wat provocerende zinnetjes. Het valt wel mee. Maar ja: moet je ook maar niet zo'n nickname kiezen.
Ik zit tenminste nooit op een-vlees-u-weet-wel-waarom-site als Kropje Sla.

Aiko:

--- Citaat van: Poek op 08 december 2004, 22:30:53 ---
--- Citaat van: Aiko op 08 december 2004, 22:21:35 ---Verdiep je eens in de evolutietheorie om een indruk te krijgen dat iets niet 'zo hoort'. Lees het boekje 'Kaas en de evolutietheorie' van Bas Haring maar eens door (ongetwijfeld verkrijgbaar bij elke bieb en elk gehucht), dat leest erg prettig, is dun en biedt je een fraaie basis om nieuwe meningen op te baseren!

--- Einde van citaat ---

Ik wist gewoon dat je die gelezen hebt!

--- Einde van citaat ---

Ha ha, ik heb 'm (en gelezen) omdat die Bas Haring een docent is bij mijn opleiding. Ik had ook een verwijzing kunnen maken naar het wonderprachtige Origin of species van mijnheer Charles Darwin hemzelf die ik ook heb, maar is wat volmondiger en minder eenvoudig. Kaas en de evolutietheorie is ook een half kinderboekje natuurlijk...!

J@n:
Toch vind ik het jammer dat ze d'r alweer vandoor is. Ik wed dat we in een uurtje met z'n allen een briljant betoog tegen vegetarisme hadden kunnen schrijven. Weliswaar niet geheel steekhoudend, maar daar prikt een klas of een leraar nooit doorheen.

Dat onnatuurlijke zou ik wel noemen. Maak je goede sier mee en een niet-ingewijde ziet dat als een indrukwekkend argument. Het is niet voor niks dat veganisten er ook nog heel vaak mee komen aanzetten ("Wist je dat de mens de enige diersoort is die melk drinkt na de babytijd? En dan nog wel de melk van een ander zoogdier!").

IJzer zou ik noemen. Ijzer uit plantaardige bron wordt minder goed opgenomen.

En B12, daar kun je vast ook goed mee scoren ("De enige vitamine die absoluut niet in plantaardig materiaal te vinden is. Veel vegetariƫrs slikken zelf pillen om het aan te vullen!")

Annemieke:
Hehe.

Niet verassend dat Poek weer lief doet. Elk nieuw jong meisje dat zich aanmeldt, ziet ie als een nieuw slachtoffer om zijn charmes op los te laten.
 ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie