Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Betoog: Gezond vlees moet gegeten worden

<< < (2/23) > >>

Anti-vegetarist:
Jammer dat ik een argument vergeten ben... wat ik weer moest weerleggen. :P Nog meer werk... mja morge lever ik het zo in:P

Fabian:

--- Citaat van: Anti-vegetarist op 08 december 2004, 21:58:51 ---Ik vind dat dat iemand is die tegen het vegetarisme is. ;)

--- Einde van citaat ---

En wat als ik tegen jou zeg dat als je vlees eet je een grotere kans hebt op hart-en vaatziekten, dementie, nierproblemen, suikerziekte en verschillende soorten kanker. Geloof je dat? Het is namelijk zo. En je kunt met plantaardige voeding genoeg ijzer binnenkrijgen zodat je geen problemen hebt met zuurstofgebrek en intelligentie.

Dat zeggen de Amerikaanse en Canadese dietistenverenigingen.

En was als ik je vertel dat voor vlees regenwoud wordt gekapt, dat er mensen in Afrika honger voor lijden en dat de natuur naar de knoppen gaat? Dat is namelijk ook allemaal waar.

En persoonlijk vind ik vlees niet eens lekker, ik eet liever vegetarisch. Dat is toch niet erg?

Anti-vegetarist:
Hhm... dus nog een onvol+doende voor Nederlands ervbij morge... :o :'(

Anti-vegetarist:

--- Citaat ---Dit is toch niet erg?
--- Einde van citaat ---

Nee hoor, ik vind het alleen raar dat het allemaal anders moet tegenwoordig... is het ook niet goed voor een cheetah dan dat hij een buffel eet?

Yessica:

--- Citaat van: Anti-vegetarist op 08 december 2004, 22:10:15 ---
--- Citaat ---Dit is toch niet erg?
--- Einde van citaat ---

Nee hoor, ik vind het alleen raar dat het allemaal anders moet tegenwoordig... is het ook niet goed voor een cheetah dan dat hij een buffel eet?

--- Einde van citaat ---

Och jee, krijgen we dat weer.

Jij hebt niet dezelfde tanden en darmstelsel zoals een echte carnivoor (een mens is een omnivoor) om  jezelf met een roofdier te kunnen vergelijken. Wil je dat wel, moet je zo stoer zijn om een wei in te rennen en een koe met je tanden aan stukken te scheuren, een konijn met je blote handen te vangen of een vogel uit de lucht te plukken, en niet laf af gaan zitten wachten tot een dier netjes als filetje wordt aangeboden in de supermarkt.

Maar eigenlijk heb ik deze discussies wel genoeg gevoerd inmiddels.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie