Vegetarisch - special interests > Restaurants
Nijmegen
Eelco:
--- Citaat van: LL de Ling op 06 oktober 2023, 20:32:31 ---Vanaf 29 oktober is het menu in De Plak volledig vegetarisch.
--- Einde van citaat ---
Veganistisch bedoel je? Want De Pak was toch altijd al vegetarisch, of heb ik het mis?
karl:
Nee, De Plak heeft/had ook vis en vlees op de kaart staan, hoewel ze veel vegetarische gerechten hebben. Joke meldde me ook al dat De Plak (na een sluiting?) helemaal vegetarisch wordt. Moet in een krant hebben gestaan?
Eelco:
--- Citaat van: karl op 07 oktober 2023, 07:21:05 ---Nee, De Plak heeft/had ook vis en vlees op de kaart staan, hoewel ze veel vegetarische gerechten hebben.
--- Einde van citaat ---
Ah, dan heb ik dat altijd verkeerd begrepen. Ik dacht dat het een activistische, vegetarische tent met kaasgehakt was ;D
karl:
Ja, dat klopt ook wel en het kaasgehakt is hun signature dish. Maar op hun site zag je tot nu toe ook altijd iets niet-vegetarisch: https://www.cafedeplak.nl/menu/avondeten
Ik veronderstel dat dit dan zal geschrapt worden.
Ik ga binnenkort naar Nijmegen en zou er wel willen eten, maar je kan er niet reserveren en dat vind ik wel vervelend op een drukke avond.
LL de Ling:
--- Citaat van: karl op 07 oktober 2023, 07:21:05 ---Nee, De Plak heeft/had ook vis en vlees op de kaart staan, hoewel ze veel vegetarische gerechten hebben. Joke meldde me ook al dat De Plak (na een sluiting?) helemaal vegetarisch wordt. Moet in een krant hebben gestaan?
--- Einde van citaat ---
Ze zeggen het op Instagram, daar zag ik het. Ze hadden altijd idd veel vega, maar ook vis en vlees. Bijvoorbeeld ook lever, maar wel biologisch.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie