Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Spijt van vleesconsumptie?
Meneer de Uil:
--- Citaat van: @rno op 01 oktober 2007, 20:15:52 ---Ik heb spijt van het feit, dat ik vroeger heel veel vliegen heb doodgemaakt. Tegenwoordig verlaat vrijwel elk ongewenst insect levend ons huis.
--- Einde van citaat ---
Je at ze ook op. :o
Aiko:
--- Citaat van: @rno op 01 oktober 2007, 20:15:52 ---Ik heb spijt van het feit, dat ik vroeger heel veel vliegen heb doodgemaakt. Tegenwoordig verlaat vrijwel elk ongewenst insect levend ons huis.
--- Einde van citaat ---
Ik vond het als knullie ook altijd wel fascinerend te zien hoe die kleine beestje werken en doen in door mij gecreëerde omstandigheden. Dat heeft menig moeten bekopen en dat is eigenlijk wel erg spijtig. Maar ziet, zelfs dan nóg kunnen knulletjes met morbide obsessies nog goed, ongevaarlijk en doodbraaf terechtkomen. Geen nood, ouders van schijnbaar potentiële seriemoordenaars!
Nu overleeft elk beest het als het niet onder mijn schoenen kruipt of in mijn oog vliegt terwijl ik net een druk kruispunt opdraai.
fem fatale:
Wat moet ik mij bij de door Aiko gecreëerde omstandigheden voorstellen?
Mijn broer en ik hebben ook hele zomervakanties mierennesten uitgegraven om erachter te komen hoe ze in elkaar zitten, en dat heeft waarschijnlijk ook meerdere mieren het leven gekost, maar dat is wel iets anders dan doelbewust vleugels uit vliegen trekken, denk ik.
Ik heb wel eens geprobeerd om mijn vinger in het oog van één van de katten te stoppen, om uit te zoeken of dat oog ongeveer hetzelfde aanvoelde als het mijne, maar zelfs toen ik het bij mezelf voordeed vond de kat het niet goed. Mijn moeder vond het toen wel goed dat de kat mij geslagen had.
Ik had toen al honden moeten hebben, honden vinden het prima als je een vinger in hun oog stopt, de mijne tenminste. Dat weet ik omdat Leila wel eens snotjes op haar oog heeft, en ik ze allebei wel eens kusjes ín hun oog geef.
Meneer de Uil:
Ik mag bij poes Pluis ook het vuil uit haar ooghoek verwijderen, maar we dwalen wel wat af van het onderwerp.
@rno:
--- Citaat van: Meneer de Uil op 01 oktober 2007, 20:51:22 ---
--- Einde van citaat ---
Je at ze ook op. :o
--- Einde van citaat ---
Als je met een brommer over de Afsluitdijk gaat, heerlijk.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie