Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Spijt van vleesconsumptie?

<< < (8/12) > >>

bagema:
puur vlees is ook niet lekker,
de kruiden maken het..maar die kruiden hoeven niet perse op vlees....

Eefje1976:
Ik heb best een beetje spijt. Ik leefde altijd bewust en was me wel bewust van die vieze vleesindustrie, en om mijn geweten te sussen at ik bio. Nu ik al bijna 2 maanden vega ben (tadaaaaa!!) vind ik dat ik gewoon zwak was.. Ik woon al 15 jaar zelfstandig, ik ben niet dom of onwetend, ik snap niet dat ik niet eerder vegetarisch ben gaan eten.

greet:

--- Citaat van: bagema op 21 februari 2009, 17:04:02 ---puur vlees is ook niet lekker,

--- Einde van citaat ---

ik vond (en vind waarschijnlijk nog steeds) de smaak van vlees heel lekker. maar 'tis de keuze, hé  ;)

lieve lijn:

--- Citaat van: greet op 23 februari 2009, 13:56:35 ---
--- Citaat van: bagema op 21 februari 2009, 17:04:02 ---puur vlees is ook niet lekker,

--- Einde van citaat ---

ik vond (en vind waarschijnlijk nog steeds) de smaak van vlees heel lekker. maar 'tis de keuze, hé  ;)

--- Einde van citaat ---

ik weet niet of ik het nog lekker vind.. maar als ik sommige geurtjes van bepaalde soorten vlees ruik denk ik nog wel van hmmmmmmmmmmmmm en dan denk ik meteen weer weet je wel wat voor leven zo'n beestje gehad heeft en dan kost het geen moeite meer  ;D

Xiara:
ik vind sommige dingen ook wel lekker ruiken.
Maar had laatst per ongeluk iets met paté, wat ik vroeger echt lekker vond. Nu vond ik het toch een partij smerig!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie