Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Spijt van vleesconsumptie?
Pina:
Ik heb er ook geen spijt van dat ik niet eerder vlees ben gaan eten. Ik wist toen niet beter en had tot die tijd niet echt een idee wat het inhield.
Ik ben blij dat ik tot inzicht ben gekomen dat ik vegetarier wilde worden, ik had ook vlees kunnen blijven eten. :)
voordedieren:
ik heb er best spijt van maar ga er niet wakker van liggen. ik weet nu beter en ik at toch al niet zo veel vlees.
LelleL:
Ik was 7 toen ik-voor mijn gevoel eindelijk- vegetariƫr mocht worden van mn ouders, dus misschien dat ik er te jong voor was maar ik vind het helemaal niet erg dat ik ooit vlees heb gegeten. Ik vind het nu meer dan 20 jaar later wel prettig dat het een bewuste keuze is geweest. Als ik vega was opgevoed had ik er waarschijnlijk heel anders tegen aan gekeken. (Ben een klein beetje obstinaat, had vast een carnivoor geworden:))
Wel vind ik het erg dat ik nog steeds kan watertanden als ik een gehaktbal zie, wat vond ik die lekker!
Xiara:
Dat gevoel heb ik ook nog heel lang gehad, maar dan bij bitterballen (voornamelijk omdat er dan nooit een ander lekker warm alternatief was)
voordedieren:
Wat ik vooral mis zijn kippenbouten en ossenworst :'(
Maar ik ben zo blij dat ik niet meer tegen vlees kan ;D
Mijn maag begint namelijk wat op te zwellen en doet pijn door het vlees. Ik weet niet waarom maar het helpt me een beetje om fulltime vegetarisch blijven.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie