Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Spijt van vleesconsumptie?
lieve lijn:
--- Citaat van: Xiara op 15 mei 2009, 10:09:48 ---Dat gevoel heb ik ook nog heel lang gehad, maar dan bij bitterballen (voornamelijk omdat er dan nooit een ander lekker warm alternatief was)
--- Einde van citaat ---
jaaaa idd... en weet je wat ik ook mis... de smaak van gebakken spek ::) :-[ ruikt al zo lekker.. en zo'n hartig smaakje kan je naar mijn idee niet vervangen als je gebakken eieren eet ;) (al moet ik zeggen dat ik ze met kaas ook erg lekker vind)
Lona:
--- Citaat van: lijntje op 25 mei 2009, 21:37:54 ---
--- Citaat van: Xiara op 15 mei 2009, 10:09:48 ---Dat gevoel heb ik ook nog heel lang gehad, maar dan bij bitterballen (voornamelijk omdat er dan nooit een ander lekker warm alternatief was)
--- Einde van citaat ---
jaaaa idd... en weet je wat ik ook mis... de smaak van gebakken spek ::) :-[ ruikt al zo lekker.. en zo'n hartig smaakje kan je naar mijn idee niet vervangen als je gebakken eieren eet ;) (al moet ik zeggen dat ik ze met kaas ook erg lekker vind)
--- Einde van citaat ---
Welwelwel Rookkruiden van de Toko!
Eefje1976:
Thanks voor de tip! Ga eens rondsnuffelen bij de Toko.. Was al eens op zoek naar rookpaprikapoeder, maar kon het niet vinden. Rooktofu flink zouten en hard opbakken komt in de buurt, alleen de internet winkel waar ik dat altijd koop is tijdelijk dicht.. En ze hadden ook rooktempeh, mmmmmm.
Lona:
--- Citaat van: Eefje1976 op 27 mei 2009, 00:06:07 ---Thanks voor de tip! Ga eens rondsnuffelen bij de Toko.. Was al eens op zoek naar rookpaprikapoeder, maar kon het niet vinden. Rooktofu flink zouten en hard opbakken komt in de buurt, alleen de internet winkel waar ik dat altijd koop is tijdelijk dicht.. En ze hadden ook rooktempeh, mmmmmm.
--- Einde van citaat ---
ja rookkruiden zijn echt geweldig, ook om bv door eigeel van gevuld ei te doen! Het heet ook wel rookzout trouwens, en je hebt dus ook maar heel weinig nodig in gerechten!
Sam:
* Sam maakt een aantekening om hier ook eens op te zoeken bij de toko en hoopt dat ze dit misschien zelfs bij de AH XL hebben?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie