Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Spijt van vleesconsumptie?

<< < (2/12) > >>

ShiN:

--- Citaat van: J@n op 19 december 2004, 22:56:57 ---Het heeft geen zin om daarover te treuren of je ongemakkelijk te voelen. De opgegeten dieren komen er niet mee terug en je wordt er zelf ook niet vrolijker van.
--- Einde van citaat ---

mmm mooi gezegd,
ik voel geen spijt, niet ongemakkelijk en ben trots op hoe ik nu leef

Kiwi:
Nee, ik heb er geen spijt van. Zodra ik besefte wat voor dierenleed ik in stand hield door vlees te eten ben ik er onmiddellijk mee gestopt. Ik wist eerder niet beter, en kan me daar ook echt niet schuldig over voelen.

fem fatale:
ik heb ook geen spijt, want op het moment dat ik besloot dat ik geen vlees meer wilde eten, ben ik daar ook mee gestopt

Draek:

--- Citaat van: Silvia op 19 december 2004, 21:45:52 ---Veel mensen worden pas op latere leeftijd vegetariƫr/veganist. Nou vroeg ik mij af of jullie ook spijt hebben van de periode(s) waarin jullie vlees of andere dierlijke producten hebben gegeten? Ik vraag me af hoe jullie tegen die periode aankijken.
--- Einde van citaat ---

Ik heb vroeger niet al te veel vlees gegeten, maar als ik denk aan dat ik vlees heb gegeten dan maakt het me wel treurig. Echter wil ik niet kijken naar iets waar ik niks aan kon doen (kan beter de maatschappij die 'vlees' zegt aankijken met een kwade blik), maar gewoon lekker nu ik veganist ben 'positief' verder gaan ;) :D

Hizikigrrrl:
Geen spijt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie