Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Spijt van vleesconsumptie?
Lona:
--- Citaat van: Sam op 28 mei 2009, 10:44:33 ---* Sam maakt een aantekening om hier ook eens op te zoeken bij de toko en hoopt dat ze dit misschien zelfs bij de AH XL hebben?
--- Einde van citaat ---
Uhmm, ik denk het niet. Als je het niet kunt vinden bij de toko wil ik je wel wat opsturen ;).
Sam:
Bedankt voor het aanbod, maar ik ga eerst maar eens in een toko zoeken. "Steun uw locale toko!" Ik kom er toch al te weinig en als hij straks weg is ga ik daar natuurlijk over lopen zeuren.
Traantje:
Ik heb geen spijt ervan dat ik ooit vlees gegeten heb. Als kind weet je toch niet beter.
Ik heb vlees ook nooit echt gemist. Het enige wat ik echt heel erg lekker vond was ravioli en tortellini, maar die heb je gelukkig ook in vegetarische versie ;D
LelleL:
--- Citaat van: Traantje op 04 juni 2009, 13:56:07 --- Het enige wat ik echt heel erg lekker vond was ravioli en tortellini, maar die heb je gelukkig ook in vegetarische versie ;D
--- Einde van citaat ---
ooohhhhhwwww jaaaaa vroeger at ik altijd van die ravioli uit blik met tomaat en vlees saus. Heeerlijk vond ik dat. Nooit meer aan gedacht tot vandaag. Weet eigenlijk niet eens of ze dat wel hebben in NL, zou het nu vast laten staan ook als ik niet vega was, maar ben wel een ietsiepietsiepeuterig beetje aan het watertanden bij de gedachte van dat spul.
IneN:
--- Citaat van: Lelle op 07 juni 2009, 23:53:55 ---
--- Citaat van: Traantje op 04 juni 2009, 13:56:07 --- Het enige wat ik echt heel erg lekker vond was ravioli en tortellini, maar die heb je gelukkig ook in vegetarische versie ;D
--- Einde van citaat ---
ooohhhhhwwww jaaaaa vroeger at ik altijd van die ravioli uit blik met tomaat en vlees saus. Heeerlijk vond ik dat. Nooit meer aan gedacht tot vandaag. Weet eigenlijk niet eens of ze dat wel hebben in NL, zou het nu vast laten staan ook als ik niet vega was, maar ben wel een ietsiepietsiepeuterig beetje aan het watertanden bij de gedachte van dat spul.
--- Einde van citaat ---
Oww bah! Ravioli! Ik herinner mij dat dat zowat het enige met vlees was waar ik ècht niets van moest weten: die afschuwelijke stukjes warm vlees/slijm in dat stukje pasta.. Brrrrr ik heb er eens onwijs van moeten overgeven, waarschijnlijk speelt dat ook wel mee.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie