Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Angst voor dieren

<< < (4/9) > >>

ManuelRegien:
Zelf moet ik niets hebben van wespen. Het is 1 van de weinige dingen waar ik voor uit de weg zou gaan. Bijen en Hommels zijn voor mij geen enkel probleem; maar een wesp wekt bij mij toch een zeer bedreigend gevoel in me op. Misschien komt dit door het feit dat ze zo snel geneigd zijn om hun angel te gebruiken (in tegenstelling tot bijen en hommels) en ik dat niet zo'n prettige gedachte vind.

Vroeger was ik als de dood voor spinnen, maar dit is door 'bepaalde omstandigheden' niet meer zo sterk aanwezig (ik zou ze echter nog niet over mijn hand laten lopen, en vang spinnen die ik in huis heb toch nog steeds met een glaasje en zet ze dan buiten).

Groetjes,

Manuel

Muis:
Staffords en pittbuls zet ik ook bij op me lijstje, die bijten vaak.
Ja weet het, ligt aan de hond zelf en aan hoe die opgevoed is maar ben gebeten door die honden en nu ben ik er wel een beetje bang voor, als ik ze ergens zie dan loop ik er boog omheen, niet overdreven ver maar net om genoeg zodat ze me niet kunnen bijten en als ze loslopen dan moet degene die met de hond wandelt de hond maar bij zich roepen.

Draek:
geen angst voor dieren... wellicht als er een leeuw naar me gaat grijpen ofzo, maar dat is gewoon de situatie en niet zozeer het dier waar je angst voor hebt.

Tamara:

--- Citaat --- maar ben gebeten door die honden en nu ben ik er wel een beetje bang voor,
--- Einde van citaat ---

Au! niet al te hard mag ik hopen?

Anya:
Ik heb het niet zo met wormen en larven.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie