Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Angst voor dieren
Muis:
--- Citaat van: Magic Aura op 30 december 2004, 00:02:00 ---
--- Citaat --- maar ben gebeten door die honden en nu ben ik er wel een beetje bang voor,
--- Einde van citaat ---
Au! niet al te hard mag ik hopen?
--- Einde van citaat ---
Beetje maar, waren puppies en hadden nog het melkgebit dus viel mee maar de sterkste en was ook de agressiefste die probeerde me telkens op de grond te trekken, was niet beide honden samen. Beide waren van mijn zusje maar zijn, gelukkig, weg gedaan. Ik snap niet dat er mensen zijn die een stafford of andere sterke hond kruist met een andere misschien gevaarlijke hond. Ik denk daar altijd over dat dat soort mensen een hekel hebben aan honden, die honden zullen namelijk waarschijnlijk van hot naar her gebracht worden omdat ze vaak gedragsproblemen hebben en dat ligt vaak niet aan de hond. De meeste mensen met zo'n hond vinden dat gewoon stoer, kunnen de hond niet aan en gaat die naar een ander iemand. Veel van dat soort kruisingen worden volgens mij toch meestal afgemaakt, meestal vanwege de angst dat ze zullen bijten, niet veel mensen zullen ze willen hebben en je hebt er eigenlijk papieren voor nodig die de meeste pittbuls niet hebben. Kan het mis hebben natuurlijk want ik zie dit waarschijnlijk toch wat anders.
Viz:
Ik HAAT honden, maar haaien zijn juist :heart:
nicky_too:
--- Citaat van: Magic Aura op 28 december 2004, 15:53:06 ---
--- Citaat ---Het enige wat niemand snapt is dat ik een blokje om ga als iemand aankomt met een teckel
--- Einde van citaat ---
.
Ha, Ha, Ha :O :O :O :O :O :O
Waarom dat nou weer?
--- Einde van citaat ---
Toen ik nog kleuter was had mijn moeder een kennis en die fokte ze. Toen had ik al het idee dat teckels achterbaks zijn, maar sinds ik door een teckel ben gebeten weet ik het zeker.
Dat beest werd door twee mensen vastgehouden onder een eettafel en toch wist hij zich los te wurmen en een sprint naar mij (ik zat op de bank) te nemen en zich in mijn bovenarm vast te bijten. Hij zat zo vast, dat ik hem er echt af moest trekken (gewoon slaan hielp niet) en hij had een stukje huid uit me getrokken.
Daarnaast zijn ze klein en gaan ze dus altijd voor je enkels. Kutbeesten...
Mariek:
Sinds ik weet dat jij geen teckelliefhebber bent, moet ik daar elke keer aan denken als ik zo'n wandelende worst zie ;D
Tamara:
--- Citaat ---Toen had ik al het idee dat teckels achterbaks zijn, maar sinds ik door een teckel ben gebeten weet ik het zeker
Hij zat zo vast, dat ik hem er echt af moest trekken (gewoon slaan hielp niet) en hij had een stukje huid uit me getrokken
--- Einde van citaat ---
Oh, vandaar.
Sorry dat ik er om lachen moest, een Teckel is wel 1 van de laatste hondensoorten waar je van verwacht dat ze kunnen bijten, maar ik kan het me wel voorstellen dat je een soort angst voor ze hebt i.v.m de bovenstaande situatie.
Maar goed, blijf wel in je achterhoofd houden dat je niet alle Tekkels over 1 kam mag scheren,
Je trof toevallig een bijtgraag etterbakje, maar er zijn ook lieve teckels. :)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie