Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Angst voor dieren

<< < (7/9) > >>

Jasper:
En ook echt álles? Ook lieve kleine schattige fluffy jong spul, kleine poesjes enzo??

Ik ben ook wel een beetje bang voor honden, mijn angst is onder andere recht evenredig met de hoeveelheid kwijl die het betreffende beest produceert.

Christiaan:
Teckels hebben dat killerinstinct ingefokt gekregen. Geen hond zou anders zo gek zijn om een ondergronds hol in te kruipen om daar op een fret te jagen.

Maar een teckel kan je tenminste met een goeie trap nog de sloot in krijgen ;)

Laurita_27:
Ik durf niet in open water te zwemmen uit angst voor.....vissen.
Het idee dat ze aan je grote teen sabbelen of zo glibberig langs je dijbeen gaan :o
Ook ben ik bang voor de dwergpapagaai van mijn vriend. Het beest heeft duidelijk een probleem met mij en grijpt me overal waar ie kan (lip, neus, oorlel, nek, vinger)
Verder niet echt iets. Ja, net als een aantal anderen respect voor bepaalde diersoorten. Ik ga niet m'n hoofd in de bek van een krokodil steken....

Tamara:

--- Citaat ---Ik ben ook wel een beetje bang voor honden, mijn angst is onder andere recht evenredig met de hoeveelheid kwijl die het betreffende beest produceert.
--- Einde van citaat ---

Je bedoelt hondsdolheid, nee maar even zonder gekheid, wij hebben ook een ontzettend grote hond gehad vroeger, een Sint Bernard, en wat voor slijmslierten daar uit kwamen?
Nou, dat was wat hoor, vreselijk!
Maar hij was ontzettend lief

fem fatale:

--- Citaat van: Jasper op 09 januari 2005, 16:29:50 ---En ook echt álles? Ook lieve kleine schattige fluffy jong spul, kleine poesjes enzo??

--- Einde van citaat ---
ja, ook voor vissen vogels en knuffelige beesten
maar omdat er dus meer bange mensen zijn in haar familie, heeft niemand huisdieren, en dan zie je ook nooit dat die best wel lief kunnen zijn

ik geloof trouwens niet dat ik zelf bang ben voor een diersoort in het algemeen, maar soms ben ik wel bang voor een bepaald dier, als het heel aggressief is ofzo

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie