Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Angst voor dieren
nicky_too:
--- Citaat van: Magic Aura op 28 december 2004, 15:44:55 ---Verder ben ik bang voor Haaien, slangen, krokodillen , leeuwen en vogelspinnen.
--- Einde van citaat ---
Oh nee, geen last van. Wel heb ik respect voor bepaalde dieren, zoals (giftige) slangen ('gewone' hang ik om mijn schouders, geweldige dieren!) en diverse roofdieren inderdaad. Maar ik ben er niet bang voor. Bang is wat anders, vind ik.
Het enige wat niemand snapt is dat ik een blokje om ga als iemand aankomt met een teckel.
Tamara:
--- Citaat ---Het enige wat niemand snapt is dat ik een blokje om ga als iemand aankomt met een teckel
--- Einde van citaat ---
.
Ha, Ha, Ha :O :O :O :O :O :O
Waarom dat nou weer?
Aiko:
--- Citaat van: Magic Aura op 28 december 2004, 15:48:48 ---
--- Citaat ---uit je hand gevoerd wordende hangbuikbiggetjes...
--- Einde van citaat ---
Waarom dan?
--- Einde van citaat ---
Biggetjes eten nogal graag. En ze nemen graag een hap van bijvoorbeeld brood voordat een ander biggetje dat doet. Daar gaat wel eens een vinger tussenzitten in de haast van de hap. Biggetjes hebben zeer scherpe tanden. Gelukkig zijn die van mij de laatste jaar erg kalm en rustig met eten geworden.
Kiwi:
Ik ben eigenlijk voor geen enkele diersoort bang.
Wel heb ik een gezond respect voor grote katachtigen (leeuw, tijger e.d.) en gevaarlijke dieren als schorpioenen en giftige slangen.
Annemieke:
Spinnen, insekten an sich vind ik niet zo fijn. Ik probeer er net als nicky aan te wennen, want het is toch eigenlijk belachelijk om voor zoiets kleins bang te zijn.
Verder: grote honden gaat mijn hard wel sneller van kloppen.
En libellen en vlinders. Omdat ik eens vernomen heb dat er heeeeeeeeeeel lang geleden exemplaren (libellen) bestonden van wel 1 meter breed (vleugel tot vleugel). Heb het nooit geverifieerd eigenlijk. :frusty:
Tevens omdat ze ineens rakelings (zonder waarschuwing vooraf, tss!) langskomen.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie