Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

PETA vs. Wakker Dier vs. EDEV vs. Etc.

<< < (6/16) > >>

Draek:

--- Citaat van: Poek op 29 december 2004, 20:19:49 ---Maar je hoeft natuurlijk geen 100% veganist te zijn om fundi te zijn, zoals Dr@gonfly bewijst ;)

--- Einde van citaat ---

Is dat een loze reactie omdat ik met mijn vorige antwoord gewoon gelijk heb?

Poek:

--- Citaat van: Dr@gonfly op 29 december 2004, 20:24:29 ---Is dat een loze reactie omdat ik met mijn vorige antwoord gewoon gelijk heb?
--- Einde van citaat ---

Eigenlijk is het een loze reactie omdat je antwoord onzin is: want 100% veganistisch zijn is uit zichzelf al onrealistisch, los ervan of anderen die keuze wel of niet begrijpen.

Lady d'Arb@ñville:

--- Citaat van: Dr@gonfly op 29 december 2004, 20:06:01 ---Ja...  als je voor rechten gaat, dan heb je het over vrijheid
--- Einde van citaat ---

Een dier heeft maar één recht .....   :D

J@n:

--- Citaat van: Lovel¤cker op 29 december 2004, 18:26:01 ---Maar fundi Laden heeft heel erg veel bereikt.
--- Einde van citaat ---

Hij leeft nog en rent van grot naar grot om cassettebandjes in te spreken. De islam heeft nog nooit zo'n slechte naam gehad. Is dat heel erg veel bereikt?

choekiewoekie:
Tja, ik begrijp de vraag van Pietje wel. Je hebt organisaties die strijden voor dierenwelzijn, en organisaties die strijden voor dierenrechten. Dat zijn twee zulke verschillende dingen, als je ze door elkaar gaat halen wordt het allemaal erg verwarrend. Zeker als je ervan uitgaat dat veel mensen zich helemaal niet bezig houden met het leven van de dieren die ze graag eten.
Ik denk dat het voor organisaties heel belangrijk is om goed in het oog te houden wat ze willen nastreven, dierenwelzijn of dierenrechten. Dan weet het publiek je ook te vinden, en is het in ieder geval makkelijker om onterechte kritiek weg te wimpelen.
Ik denk dat fundi's en realo's (jemig wat een woorden  :-\) allebei hard nodig zijn. Ze houden elkaar scherp denk ik. Net als idealisten en pragmatisten, ze hebben elkaar nodig.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie