Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Reden om geen vlees te eten...
Mariek:
Maar dan vast liever als hap-slik-weg-hapje van een zeehond of een dolfijn of weet ik wat er allemaal aan viseters in de zee leeft, dan stikken op de bodem van een boot :(
Tamara:
--- Citaat ---Maar dan vast liever als hap-slik-weg-hapje van een zeehond of een dolfijn of weet ik wat er allemaal aan viseters in de zee leeft, dan stikken op de bodem van een boot
--- Einde van citaat ---
Eindigen in de bek van een haai is ook niet alles(of welk dier met tanden dan ook) ;
Le:
Ik vind het niet reëel om te denken dat een mens een dier niet mag doden, maar dat is mijn mening.
Ik zou het zelf niet doen, maar de mens eet al zo lang vlees, daar doe je niet veel aan.
Het gaat mij echt om de manier waarop dieren gehouden worden, voordat ze geslacht worden.
Uiteraard ben ik niet vóór het doden van dieren om ze te eten, anders was ik hier niet, maar ik ben gewoon graag reëel...
Ik ben een idealist voor mijn eigen persoontje, zeg maar... haha.
Annemieke:
--- Citaat van: Le op 07 januari 2005, 14:18:45 ---Ik zou het zelf niet doen, maar de mens eet al zo lang vlees, daar doe je niet veel aan.
--- Einde van citaat ---
Jawel, vegetariër worden. ;D
Le:
Ja, voor jezelf kun je daar wel wat aan doen... maar niet voor andere mensen. ;)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie