Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Meer vleeseters eten meer vlees

<< < (2/4) > >>

Jasper:
Een ons vlees per dag betekent dus 0,70 kg per week, oftwewel 2,80 kg per maand, oftewel 33,6 kg per jaar.  86,1 kg is dan inderdaad erg aan de royale kant.

bart:

--- Citaat ---Tel ook nog het vlees bij op dat men niet opeet, maar wel klaar maakt.

--- Einde van citaat ---

Ik denk dat het gaat om kilo's verkocht vlees, in plaats van opgegeten vlees. Wat is Willemk49's bron?
86,1 kg is 2,3 ons per dag. Daar kom ik niet aan, in elk geval. Misschien dat er nog wel wat aan gesleuteld kan worden; een rookworst bestaat voor plusminus de helft uit vlees, en kroket ongeveer voor een achtste. Hoe zijn deze twee razend populaire stuks vlees meegerekend?

Kiwi:

--- Citaat van: bart op 13 januari 2005, 18:33:38 ---Wat is Willemk49's bron?
--- Einde van citaat ---

Dat weet ik natuurlijk niet, maar ik kan me herinneren het zelf ook gelezen te hebben (in de krant).

willem:
anp-bericht in diverse kranten terug te vinden. Zelfs in een overzicht op internet. Elke ochtend krijg ik daar via kranten.com een overzicht van.

Gabs:
volgens mij eten veel mensen elke avond een flinke portie vlees, veel meer dan de aanbevolen 100 g. en wat dacht je van het boterhamvlees, de kroketten in de kantine en de borrelhapjes...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie