Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Huisdier van het jaar verkiezing
Flapke:
--- Citaat van: Viz op 04 februari 2005, 12:38:03 ---Konijnen houden overigens ook niet van gesjouw met ze en gestress...
Daar kunnen ze gas van krijgen en darmimmobliteit en overlijden... :/
Kan die konijnenopvang niet op een andere manier aan geld komen?...
--- Einde van citaat ---
't is niet zeker dat ze haar meeneemt naar de studio.
Het was ook niet haar bedoeling maar iemand heeft haar zomaar aangemeld zonder het aan de opvang te vragen ...
Maar de digicam willen ze wel winnen zodat er goede foto's gemaakt kunnen worden voor de website waar de opvangdieren opstaan.
Volgens mij wordt er nu een camera geleend.
Daarbij, zoeken ze voor Wolkje een goed tehuis. Er komen allemaal mensen op af die een knuffel-konijn willen, die worden dan fijn doorverwezen naar de speelgoedwinkel.
Of ze willen haar als derde konijn maar dat is niet ideaal voor wokje, ze heeft ook recht op een leuke vent voor haarzelf.
Fabian:
--- Citaat van: Blub op 04 februari 2005, 11:01:10 ---Willen jullie stemmen op Wolkje ?
--- Einde van citaat ---
Ik vind dat wel een vreemd verzoek eigenlijk. Dat je aan je familie en vrienden vraagt om op je te stemmen in Idols zodat je wint, zelfs al kun je voor geen meter zingen, daar is nog wat voor te zeggen vind ik.
Maar om aan mensen die je nauwelijks kent te gaan vragen te stemmen op een willekeurig konijn omdat een willekeurige konijnenopvang de camera goed kan gebruiken, dat vind ik eigenlijk thuishoren bij 'rare vragen'. :O
Flapke:
Ik postte hier het verzoek omdat ik verwachtte hier veel dierenliefhebbers te vinden.
De opvang heeft geen geld voor een digicam en kunnen er gratis een winnen als genoeg mensen stemmen.
't is uiteindelijk voor de dieren en om een goed tehuis te vinden voor Wolkje.
Lady d'Arb@ñville:
Ik moet nu toch een beetje aan die Amicon-recame denken.
Kiwi:
Ik vind het niet zo'n rare vraag. En ik stem liever op een dier van een instelling die zich het lot van uit huis gezette dieren aantrekt dan op een willekeurig dier wat ik niet ken van iemand die ik ook niet ken. Ik zou liever hebben dat de konijnenopvang een digicam wint dan iemand die vindt dat zijn of haar huisdier het liefste dier van Nederland is. Want dat vinden wel meer mensen (mag ik hopen). Dan heb ik toch het gevoel dat de prijs naar een goed doel gaat.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie