Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Huisdier van het jaar verkiezing

<< < (6/7) > >>

blij visje:

--- Citaat van: Mriek op 07 februari 2005, 18:13:21 ---
--- Citaat van: blij visje op 05 februari 2005, 12:01:59 ---overleed dat diertje van de stress?? tenminste ik zou al de zenuwen krijgen als ik voor een opname in de studio moest zijn, laat staan zo'n beestje dat er helemaal niets van begrijpt... waarom doen mensen dat?

--- Einde van citaat ---
nope
"Vermoedelijke doodsoorzaken zijn de warmte en slechte voorzieningen waardoor het ratje in shock raakte en overleed."

--- Einde van citaat ---

hmmm, evenzo voldoende redenen om dit soort verkiezingen af te schaffen. Blijft tenslotte uiteindelijk allemaal ter meerdere glorie van de baasjes...

Aiko:

--- Citaat van: blij visje op 04 februari 2005, 16:47:22 ---Enneh, biggetjes zijn ook lief Aiko, maar wilde je die nu echt als huisdier gaan houden?
--- Einde van citaat ---

Tuulk niet. Die biggetjes van mij zijn varkens van minimaal 80 kilo per stuk, zo lomp als een olifant en zo schrikachtig als een schrikachtig iets. Die wil je niet in een huis hebben rondlopen. Neehoor, ze hobbelen fijn buiten rond waar ze hun op een na grootste liefhebberij kunnen uitoefenen; zoeken naar eten.

blij visje:
Dat is toch ook de leukste bezigheid? hmmm, zou ik in mijn vorige leven een biggetje zijn geweest?  :-\

Aiko:
Nee, eten zelf is natuurlijk het leukste. Driemaal raden wat nummer drie dan zal zijn...

blij visje:
 ??? nee geen idee.. als ik denk wat je bedoelt dan staat dat niet op drie. Daar staat slapen... denk ik..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie