Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
De Bijkom-Draad
Ligfietsertje:
--- Citaat van: willemk49 op 09 februari 2005, 18:50:59 ---je mag ook pindagsaus bij je Belgische patat doen hoor! Ikzelf eet nooit pindakaas of pinda's. Kom ik veel te veel mee aan.
--- Einde van citaat ---
Belgische patat >:( ;) Belgische patat bestaat helemaal niet. Belgische frieten wel, maar gelukkig is pindasaus nauwelijks te krijgen in Belgische frituren, het is immers een belediging voor de Belgische friet om er iets als pindasaus op te doen.
Valt het op dat ik geen pindasausliefhebber ben? ;D
willem:
ik ook niet hoor! :D
Ik vond het wel leuk om je even te plagen. Had ik wel gedacht dat je ongeveer zo zou reageren.
Elsbeth:
--- Citaat van: Ligfietsertje op 09 februari 2005, 17:59:46 ---En gezien ik wel wat fysieke arbeid doe en veel fiets schat ik dat ik dagelijks gemiddeld zo'n 2500 calorieën verbruik.
--- Einde van citaat ---
Even voor de duidelijkheid: een man heeft 2500 calorien per dag nodig, maar dit cijfer is gebaseerd op een leven zonder fysieke arbeid of iets dergelijks. Jij verricht dat wel en daarnaast wil je aankomen. Ik zou als ik jou was proberen meer calorien te gebruiken, zo'n 3500. En zoals je weet kan dat ook uit gezonde voeding, in plaats gebak, slagroom en snickers.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie