Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Alternatief voor Anti-Depressivia

<< < (2/15) > >>

Tamara:

--- Citaat ---Mdma  :D
--- Einde van citaat ---

Gelloof me, ik heb slechte ervaringen meegemaakt door die troep, op het moment dat je het gebruikt zweef je op een donkere wolk ergens in de duisternis en ben je zo vaag als wat en je voelt je geweldig, maar de dag erna... dan komt de klap, een sterke wens hebben om dood te gaan, spierwit, stijve kaken, ruwe tong ,spierpijn,kapotte gescheurde mond, grote pupillen met grijs vertroebeld oogwit, verwijde poriën, slijtage van je gebit en nog veel veel meer.
Ik begrijp je spontaniteit wel, want voor een keer is het best leuk, maar zodra je er verslaafd aan raakt kun je er helemaal kapot aan gaan, zoals bijvoorbeeld dat meisje wat ik in mijn vorige bericht genoemd heb.

Kiwi:

--- Citaat van: Magic Aura op 12 februari 2005, 23:48:00 ---zodra ik ook maar 1 stap richting een psychiater of wat voor hulpverlener ook zet, dan gaat het alleen maar meer bergafwaarts met me, naar een psychiater gaan zorgt er bij mij voor dat ik nog bewuster wordt van het feit  dat  ik een probleem heb, waardoor ik alleen maar depressiever wordt
--- Einde van citaat ---

Het is natuurlijk erg confronterend om over jezelf na te denken en je gevoelens bloot te leggen tegenover een ander. Maar waarschijnlijk is het wel de beste oplossing. Je kunt wel denken dat je het in je eentje op kunt lossen, maar professionele hulp is vaak toch het beste. Misschien voel je je er in het begin rotter door, maar dat is tijdelijk. Je zou dan langzamerhand uit het dal moeten klimmen, en dat is beter dan de rest van je leven medicijnen slikken. Want een depressie gaat over het algemeen niet vanzelf over.

Apraxia:

--- Citaat van: Magic Aura op 12 februari 2005, 23:56:37 ---
--- Citaat ---Mdma  :D
--- Einde van citaat ---

Gelloof me, ik heb slechte ervaringen meegemaakt door die troep, op het moment dat je het gebruikt zweef je op een donkere wolk ergens in de duisternis en ben je zo vaag als wat en je voelt je geweldig, maar de dag erna... dan komt de klap, een sterke wens hebben om dood te gaan, spierwit, stijve kaken, ruwe tong ,spierpijn,kapotte gescheurde mond, grote pupillen met grijs vertroebeld oogwit, verwijde poriën, slijtage van je gebit en nog veel veel meer.
Ik begrijp je spontaniteit wel, want voor een keer is het best leuk, maar zodra je er verslaafd aan raakt kun je er helemaal kapot aan gaan, zoals bijvoorbeeld dat meisje wat ik in mijn vorige bericht genoemd heb.

--- Einde van citaat ---
Je moet nu niet het vooroordeel van heeeeel veel mensen hier gaan bevestigen met zulke negatieve verhalen.
Als je er gezond mee omgaat is het onwijs leuk. Ook de nasleepeffecten vallen reuze mee.

Van mij was het meer een grapje hoor dat je dit moet gebruiken als je je kut voelt. Dat lijkt me idd niet werken. Ik kan niet uit ervaring spreken want ik doe het alleen als ik me goed voel :)

Apraxia:

--- Citaat van: Christiaan op 12 februari 2005, 23:17:15 --- :cow:

--- Einde van citaat ---
Bief een goed alternatief?

Christiaan:

--- Citaat van: Apraxia op 13 februari 2005, 09:38:19 ---Je moet nu niet het vooroordeel van heeeeel veel mensen hier gaan bevestigen met zulke negatieve verhalen.

--- Einde van citaat ---
Wie begint er hier nou met de vooroordeelbevestigende opmerkingen, hè? ::)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie