Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vleeskuikens
frommes:
Deze diertjes kosten 2,50 per stuk.
Tamara:
--- Citaat ---Wat zou ik graag jouw toverstafje eens willen lenen,dan zou er geen dierenleed, nee zelfs geen enkel leed meer zijn, maar ja dat blijven dromen.......
Natuurlijk had/heb ik een schuldgevoel,maar mn drang om dáár een dier vandaan te halen dan bv bij iemand waar kippen of kuikens het goed hebben was vele malen sterker.
En om een dier te redden zet ik vaak véél even opzij!
--- Einde van citaat ---
Dat heb je goed gezien, jij bent een van de weinigen tot nu toe die echt weet wat ik met dat stafje zou uitspoken (als ie zou werken :()
Dan had ik die kipjes zo naar je toe getoverd :)
En inderdaad, als je werkelijk een dier wilt redden zul je soms bepaalde dingen moeten slikken, heel goed, mischien dat ik later ook wel een kippie neem :)
frommes:
Neem er dan gelijk een stuk of wat anders krijg je het zelfde 'probleem als wij met ons ouwe kippie ;)
Draek:
Ik zou sowieso nooit dan bij die boer iets kopen. Dan lijk je hem alleen maar te steunen.
Voor die 2,50 kan hij waarschijnlijk al weer een paar extra kipjes groot brengen.
Aiko:
Dat idee heb ik ook een beetje...
Hoeveel kost zo'n beestje in de winkel, geheel vetgemest? Waarschijnlijk ongeveer net zoveel, maar dan met minder kosten voor voedsel.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie