Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Zwakke botten door vegetarisch eten?
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: Dr@gonfly op 22 februari 2005, 22:03:40 ---
Waarom is dat dan makkelijker? Ik kan me meer voorstellen dat men elke dag groente eet en juist niet elke dag zuivel...
--- Einde van citaat ---
Calcium-rijke groente en ik denk dat mensen zuivel makkelijker vinder dan groenten.
Sander:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 22 februari 2005, 21:59:40 ---Ik vind gewoon niet dat je meteen met je anti-zuivelpropaganda aan moet komen.
--- Einde van citaat ---
Hahaha, yeah right. Omgekeerde wereld. :schater:
Als er iets is in dit land dat door propaganda tot stand is gekomen, dan zijn het wel de algemeen geldende opvattingen omtrent zuivel...
willem:
Er was nog een subvraagje over melk. De slogan "melk is goed voor elk" is inderdaad eruit gehaald. Dat "elk" kon niet worden waargemaakt, omdat je ook mensen met lactoseallergie hebt. Het is niet omdat melk op zichzelf slecht zou zijn. Net als in een andere draad een bijbeltekst compleet is omgedraaid om aan te tonen dat melk niet zou kunnen, is dit ook lichtelijk uit zijn verband gerukt.
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: Sånde® op 22 februari 2005, 22:24:04 ---
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 22 februari 2005, 21:59:40 ---Ik vind gewoon niet dat je meteen met je anti-zuivelpropaganda aan moet komen.
--- Einde van citaat ---
Hahaha, yeah right. Omgekeerde wereld. :schater:
Als er iets is in dit land dat door propaganda tot stand is gekomen, dan zijn het wel de algemeen geldende opvattingen omtrent zuivel...
--- Einde van citaat ---
Jouw propaganda.
Apraxia:
Ach Hizziki houd toch op met je geleuter ::)
Vind het wel interessant wat er achter zit dat je melk verdedigt En dan niet dat theoretische gewauwel...persoonlijke argumenten waarom het zo moeilijk zou zijn je huidige voedingspatroon ter discussie te stellen :)
(zo...ik heb mijn schopje voor vandaag ook weer gehad)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie