Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Vreetbuien / teveel boodschappen, wat doe je eraan?

<< < (3/14) > >>

dorinka:
Je bedoelt vasten in de zin van : niet snoepen (en geen vlees eten) of in de zin van helemaal niet eten?

Elsbeth:

--- Citaat van: Kiwi op 10 maart 2005, 12:11:58 ---
--- Citaat van: Elsbeth op 10 maart 2005, 12:07:49 ---hmm sorry maar 't lijkt me niet echt effectief!
--- Einde van citaat ---

En niet echt gezond ook.

--- Einde van citaat ---
Inderdaad.

Sander:

--- Citaat van: Elsbeth op 10 maart 2005, 12:30:21 ---
--- Citaat van: Elsbeth op 10 maart 2005, 12:07:49 ---hmm sorry maar 't lijkt me niet echt effectief!
--- Einde van citaat ---
En niet echt gezond ook.

--- Einde van citaat ---
Inderdaad.

--- Einde van citaat ---

Ben je al gestopt met roken, Elsbeth?  :bye:

Elsbeth:

--- Citaat van: Sånder op 10 maart 2005, 12:45:25 ---
--- Citaat van: Elsbeth op 10 maart 2005, 12:30:21 ---
--- Einde van citaat ---
En niet echt gezond ook.

--- Einde van citaat ---
Inderdaad.

--- Einde van citaat ---
Ben je al gestopt met roken, Elsbeth?  :bye:

--- Einde van citaat ---
Sorry, maar ik mis de link "vreetbuien/vasten -- roken" als ik heel eerlijk ben.  ??? Aaah.. het heeft allebei met gezondheid te maken! Knap gelegd hoor!... Overigens wíl ik helemaal niet stoppen met roken en die luttele keren dat ik rook (2 avonden per week zo +/-)..  ::)

Lovelocker:
Om er nu meteen een psycholoog bij te halen.....zolang het nog geen eetstoornis is, niet nodig. Heb al zolang ik mij kan herinneren de neiging verpakkingen leeg te eten. Kleinere hoeveelheden kopen helpt dan inderdaad. Of de helft van de koekjes meteen in een blik te doen en wegbergen.
Wat boodschappen doen betreft: als je nu een lijstje meeneemt met wat je strict nodig hebt en je voegt en je neemt je voor dat je daarnaast 2 of 3 dingen mee mag nemen die niet op het lijstje staan?
Gisteren toevallig Superzise Me gezien. Een aanrader voor wie wil afvallen, trouwens...zat meteen 's avonds aan de salade. Daarin werd ook even genoemd dat in kaas (ik dacht meteen aan Annemieke) endorfinen zouden zitten...iig verslavend werkend. Schijnt sowieso  i.h.a. ook voor vet en suiker te gelden: een enigszins verslavend effect. Ik heb daar eigenlijk zelf nooit wat van gemerkt. Wel als iets lekker is: door te gaan, ook als het eigenlijk al niet meer zo lekker is.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie