Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Stierenrennen in Pamplona
blij visje:
Jep, voorgaande jaren was ik van de partij.... En hoewel we daar natuurlijk zijn om het leed dat stieren wordt aangedaan eens en voor altijd te doen stoppen (ok, desnoods middels een meerjarendemo) moet ik toch ook bekennen dat het daarna een geweldige ervaring is. Fantastisch om allemaal mede-activisten te ontmoeten uit allerlei landen: je hoort veel verhalen en kunt veel ervaringen uitwisselen. Bovendien is de sfeer super! Om met zo'n grote groep massaal op een ludieke maar toch ontspannen sfeer je stem kunt laten horen, is echt een hele ervaring...
En na afloop met zijn allen wat drinken, bbq-en (veganistisch) en beetje feesten is natuurlijk een leuke afsluiter.....
Kortom, top! dat jullie erbij zijn... :)
marie-laure:
hoi,
spijtig genoeg moet ik zeggen dat we niet meer meegaan :-( er is nl geen 'we' meer sinds vorige week en samen op reis gaan zt er niet meer in. Vind het heel erg!
hoop toch dat jullie je best daar zullen doen en ook wel amuseren!
groetjes
blij visje:
auw, dat is vervelend...
maar misschien wil je alleen mee? veel mensen gaan alleen... en toch hebben we het heel gezellig... wellicht een opkikker, die je vast kunt gebruiken...
of gaat de andere partij van het 'we' mee? dan begrijp ik dat het wat pijnlijk is voor je....
in dat geval, jammer, maar vooral heel naar voor jou... sterkte en wellicht tot een volgende keer - mochten de spanjaarden nog altijd volharden in hun wrede vermaak...
blij visje:
enneh: hele fijne zomer alvast: geniet ervan!
groetjes
Draek:
Ik heb me al weer opgegeven :) Vanuit NL zal er dit jaar (2006) een bus gaan rijden. Het Comite Anti-Stierenvechten helpt mee met de organisatie.
Geef je nu op via www.runningofthenudes.co.uk en stuur ook een mail naar het CAS via: www.stieren.net
Wie gaat er mee? :)
Het is erg gezellig, hoewel de reden waarom je er bent natuurlijk niet leuk is. Je ontmoet er activisten vanuit de hele wereld, dus je doet er veel contacten op.
Het protest kan je naakt gaan (als er toestemming is) of je kan in ieder geval half naakt door de straten gaan.
Als bonus heb je ook nog dat je Draakje (half) naakt mag aanschouwen 8) of :puke: . Wat wil je nog meer? Geef je nu op!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie