Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Stierenrennen in Pamplona
maud:
--- Citaat van: Dr@@kje op 02 februari 2006, 14:43:01 ---Dit jaar moet nederland eens een keer goed vertegenwoordigd zijn :)
--- Einde van citaat ---
Dat zal wel lukken toch? Er gaat niet voor niets een speciale bus vanuit NL :)
Draek:
Ja maar die moet wel gevuld raken natuurlijk :) Anders zal het wel weer gecanceld worden.
maud:
--- Citaat van: Dr@@kje op 02 februari 2006, 15:19:32 ---Ja maar die moet wel gevuld raken natuurlijk :) Anders zal het wel weer gecanceld worden.
--- Einde van citaat ---
Ojee :-\
Ik heb net een vriendin gemaild om te vragen of ze ook mee gaat :)
pietstra:
Je, wat een supergoed initiatief zeg! Ik heb veel bewondering voor mensen die zich zo inzetten voor het goede doel. Ik had er nog nooit van gehoord..
Ik ben meer een prater, geldstorter dan iemand die zich ook werkelijk fysiek inzet voor het goede doel. Best slap, ik verwijt het vooral aan onzekerheid..
Ik wilde dat ik het lef had om daar ook naakt rond te rennen....
Migrator:
:thumbsup: gooooeeed! Klinkt goed, alleen zitten wij dan rond de tijd van verhuizen van denemarken naar nederland, nieuwe plek inrichten en scriptie afrondingen en klaar maken voor bevallen enzo dus ik denk niet dat het gaat lukken. :(
Maar het is al de vierde keer, dus misschien doen jullie het volgend jaar weer???? (al zou het mooi zijn als dat niet nodig zou zijn natuulijk)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie