Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Stierenrennen in Pamplona
Draek:
--- Citaat van: pietstra op 19 februari 2006, 13:31:16 ---Je, wat een supergoed initiatief zeg! Ik heb veel bewondering voor mensen die zich zo inzetten voor het goede doel. Ik had er nog nooit van gehoord..
Ik ben meer een prater, geldstorter dan iemand die zich ook werkelijk fysiek inzet voor het goede doel. Best slap, ik verwijt het vooral aan onzekerheid..
Ik wilde dat ik het lef had om daar ook naakt rond te rennen....
--- Einde van citaat ---
Tsja.. ik ben zelf ook erg onzeker, maar voor dieren weet ik het aardig weg te zetten eigenlijk. Onzekerheid hou je toch zolang je niets doet om het tegen te gaan. Gewoon nu voor jezelf zeggen.. dat je nu dingen gaat doen die je eerst niet deed... En je hoeft niet naakt te rennen als je wilt hoor.. gewoon wit ondergoed/shirt aan is ook wel goed.
Dus snel inschrijven :)
Annemieke:
--- Citaat van: Draakje op 19 februari 2006, 13:55:25 ---gewoon wit ondergoed/shirt aan is ook wel goed.
--- Einde van citaat ---
Wit??
Sæna:
Rood lijkt me wel geinig ...
Draek:
Ja, maar ze willen dat je dan wit draagt. Neutraal iets dus. Ze rennen geloof ook altijd door die straten in wit met een rood dingetje om de nek. Je krijgt van peta ook zo een rood ding.
Annemieke:
En dan moet je voor lul lopen met wit ondergoed? Ieks, dan zou ik toch maar voor zwart gaan, rouwkleur. :P
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie