Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Stierenrennen in Pamplona
blij visje:
--- Citaat van: Aiko op 11 maart 2005, 14:01:32 ---
--- Citaat van: blij visje op 11 maart 2005, 13:41:49 --- en wat mensen die niet meegaan tegenhoudt cq hun bezwaren zijn....
--- Einde van citaat ---
De hitte daar aldan. En ik ben veel te preuts in mijn blootje daar rond te rennen ook.
--- Einde van citaat ---
die warmte hangt als een warme deken om je heen; lekker en voel je je ook niet zo naakt ;)
maarreh je hoeft niet naakt, je mag ook in je boxer, zolang het maar een witte is... sommigen gaan zelfs heel gekleed, dussss
bienne:
Nee dat vrij vragen zit er niet in...
Het is altijd druk in die periode omdat iedereen vrij wil.. Helaas gaat dat niets worden
blij visje:
jammer jammer jammer....
ken dat probleem, ik mag ook niet in de zomerperiode vrij nemen, aangezien de anderen aan de schoolvakanties vast zitten en ik niet (heb geen kinderen...)
maar ik eis (eh, bedel dus net zo lang totdat ze zuchtend 'jahaa..' antwoorden) altijd 'slechts een tweetal, nu ja drietal daagjes, meer niet' vrij. Tot nu toe is het gelukt, pruilen helpt... maar niet doorvertellen hoor ;)
bienne:
:O
marie-laure:
hoi visje,
wij (ik en mn vriend) gaan ook mee in juli. k hoop dat het fijn wordt, maar k ben al blij da we iets kunnen doen tegen dat onrecht. Ben je vorig jaar ook meegeweest of heb je toevallig al mensen gehoord die het reeds gedaan hebben?
groetjes, Marie-Laure
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie