Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Dierentuinen
Aiko:
Ik heb ook een mailtje gestuurd. Zal er wel geen reactie op krijgen...
Draek:
--- Citaat van: Aiko op 15 juni 2005, 01:13:38 ---Ik heb ook een mailtje gestuurd. Zal er wel geen reactie op krijgen...
--- Einde van citaat ---
Jawel...de standaard meel
Poek:
Ik stuur ze ook wel een mailtje, dat ze een extra klant hebben gekregen door de actie.
Christiaan:
--- Citaat van: Dr@gonfly op 15 juni 2005, 00:56:22 ---weblog marianne:
--- Citaat ---Beetje gek nieuws: Max Havelaar, een zeer lovenswaardig initiatief om producten te promoten die Oké zijn, heeft een wel heel gekke aktie. Je kunt nu bij Max Havelaar produkten sparen voor 25% korting op dagjes naar allerlei dierentuinen. Een lid van de Partij voor de Dieren die belde met Max Havelaar om te vragen of dat nu wel erg fair is omdat heel veel dieren het helemaal niet zo Oké hebben achter de tralies in dierenparken, werd weggehoond door een medewerkster van de Fair Trade organisatie. Misschien goed als er wat meer telefoontjes en mailtjes gaan naar info@maxhavelaar.nl om ze erop te wijzen dat maatschappelijk verantwoord ondernemen zich niet zou moeten beperken tot de leef- en arbeidsomstandigheden van alleen mensen…
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Drie woorden: Pick your battles.
Ik had althans van Marianne Marianne Thieme wel verwacht dat ze kon prioriteren en de afweging kon maken welke onderwerpen de tijd en de moeite waard zijn.
Kiwi:
--- Citaat ---Ik stuur ze ook wel een mailtje, dat ze een extra klant hebben gekregen door de actie.
--- Einde van citaat ---
Dan is voor hen de actie waarschijnlijk geslaagd, reden om nog een keer zoiets te organiseren. :heehee:
edit:quote ingevoegd
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie