Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Dierentuinen
Kiwi:
FYI: reuzenpanda's staan op uitsterven, en dat er dus in dierentuinen mee gefokt wordt is alleen maar goed om het aantal op peil te houden lijkt mij, zeker als ze daarna ook nog eens in het wild uitgezet gaan worden.
Christiaan:
--- Citaat van: Dr@gonfly op 10 juli 2005, 11:43:12 ---
--- Citaat van: Kiwi op 10 juli 2005, 11:10:45 ---De moeder was in de dierentuin van Washington kunstmatig bevrucht.
--- Einde van citaat ---
kunstmatig *verkracht*
--- Einde van citaat ---
Volgens mij moet jij een leven gaan krijgen.
Draek:
--- Citaat van: Kiwi op 10 juli 2005, 11:45:53 ---FYI: reuzenpanda's staan op uitsterven, en dat er dus in dierentuinen mee gefokt wordt is alleen maar goed om het aantal op peil te houden lijkt mij, zeker als ze daarna ook nog eens in het wild uitgezet gaan worden.
--- Einde van citaat ---
Het is goed als men beschermd, dat ben ik mee eens. Maar men moet geen dierentuinfoksel gebruiken. Maar zorgen dat de dieren in het wild gaan voortplanten en kunnen voortplanten. Met dierentuin dieren is het altijd de vraag in hoeverre die al te veel zijn doorgefokt. Misschien valt het met de panda's nog mee, maar die hebben ook jarenlang vaccins enzo gehad. Ik vraag me nl. af wat dat allemaal voor effecten heeft op de rest als die in de natuur gezet worden.
Daarnaast vind ik kunstmatige bevruchting niet correct.
Draek:
--- Citaat van: Christiaan op 10 juli 2005, 11:47:59 ---
--- Citaat van: Kiwi op 10 juli 2005, 11:10:45 ---De moeder was in de dierentuin van Washington kunstmatig bevrucht.
--- Einde van citaat ---
kunstmatig *verkracht*
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Volgens mij moet jij gewoon eens normaal reageren ipv die stomme inhoudloze reacties.
Christiaan:
--- Citaat van: Dr@gonfly op 10 juli 2005, 11:54:29 ---
--- Citaat van: Christiaan op 10 juli 2005, 11:47:59 ---
--- Einde van citaat ---
kunstmatig *verkracht*
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Volgens mij moet jij gewoon eens normaal reageren ipv die stomme inhoudloze reacties.
--- Einde van citaat ---
Als jij ophoudt met het ge/misbruiken van beladen termen wil ik dat heus wel doen.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie