Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Dierentuinen
Sander:
--- Citaat van: Dodo op 12 juli 2005, 09:38:38 ---Vind je het gek dat veel veganisten (en ex-fruitariërs ;)) een lage dunk hebben van Vegatopia (of althans van de meeste postings hier en dan vooral die van sommigen), zoals je zelf eerder had opgemerkt tegen me via PB?
--- Einde van citaat ---
Aub niet zomaar refereren aan opmerkingen die via PB zijn gedaan. Dergelijke opmerkingen worden meestal niet voor niets via PB gedaan hè.
Kiwi:
Ik heb (ook) per PB niets aan Dodo geschreven waar ik niet meer achter sta, maar ik vind inderdaad niet dat je daar zomaar aan kunt refereren op een openbaar forum.
En in deze discussie is het echt een niet-terzake doende opmerking (die overigens nog niet eens helemaal juist geparafraseerd is, maar dat terzijde), dus ik snap eerlijk gezegd niet waarom hij deze aanhaalt.
Sander:
--- Citaat van: Kiwi op 12 juli 2005, 10:05:02 ---En in deze discussie is het echt een niet-terzake doende opmerking (die overigens nog niet eens helemaal juist geparafraseerd is, maar dat terzijde), dus ik snap eerlijk gezegd niet waarom hij deze aanhaalt.
--- Einde van citaat ---
Gewoon om een beetje te schoppen, waarschijnlijk. Een zogenaamde non-opmerking waar Dodo zelf nogal aardig tegen ageert. :smeerie:
Zespri:
--- Citaat van: Sånder op 12 juli 2005, 10:01:38 ---
--- Citaat van: Dodo op 12 juli 2005, 09:38:38 ---Vind je het gek dat veel veganisten (en ex-fruitariërs ;)) een lage dunk hebben van Vegatopia (of althans van de meeste postings hier en dan vooral die van sommigen), zoals je zelf eerder had opgemerkt tegen me via PB?
--- Einde van citaat ---
Aub niet zomaar refereren aan opmerkingen die via PB zijn gedaan. Dergelijke opmerkingen worden meestal niet voor niets via PB gedaan hè.
--- Einde van citaat ---
Jij bepaalt niet of het zomaar is, daar zal ik m'n redenen voor hebben gehad. Bovendien is het niet echt relevant meer omdat ik al aangaf het hier wel gezien te hebben inmiddels.
Poek:
Nou hup, verwijder je account.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie