Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Dierentuinen
willem:
--- Citaat van: Dr@gonfly op 12 juli 2005, 13:30:30 ---
--- Citaat van: willem op 12 juli 2005, 13:27:13 ---elke matroos is een zeeman, maar niet elke zeeman een matroos. zie andere draden en de link naar zindelijk denken die ik je gegeven heb.
--- Einde van citaat ---
ok, maar gaat hier niet op. Omdat geweld hier macht is en macht is hier geweld. Maar dat zal ook maar net zijn wat je mening daarover is.
--- Einde van citaat ---
Waar is het geweld dan hierbij? Als je iets beweert moet je ook de juistheid hiervan aantonen.
Poek:
DF, punt is dat jij impliciet beweert door gebruik van het woord verkrachting dat het ongewenst en traumatiserend is. Kom maar op met de bewijzen ervoor...
Draek:
--- Citaat van: willem op 12 juli 2005, 13:32:14 ---Er is niets fout aan een andere betekenis gebruiken, maar dan moet die wel de juiste zijn.
--- Einde van citaat ---
De juiste volgens jouw wordt het dan. Ik sta er nog achter dat ik de juiste gebruik. Echter is het alleen voor jullie een schokkend iets.
Verder gooi je alleen maaar met zeemannen en matrosen, terwijl mijn wijze van geweld en macht correct is. Terwijl jij denkt van niet. Geweld staat hier gelijk aan macht.
Lady d'Arb@ñville:
Tuurlijk DF, en twee plus twee is vijf. In ieder geval zit dat er dicht genoeg in de buurt om die bewering staande te houden.
Draek:
--- Citaat van: Poek op 12 juli 2005, 13:34:11 ---DF, punt is dat jij impliciet beweert door gebruik van het woord verkrachting dat het ongewenst en traumatiserend is. Kom maar op met de bewijzen ervoor...
--- Einde van citaat ---
Nee, ik zeg alleen dat als je daar zelf zou staan, dat het dan 'verkrachting' is. Net als andere kan ik moeilijk met zekerheid zeggen wat een Panda vind. Kijk je naar de handeling van de mens, dan moet je ook concluderen, dat we geen wederzijdse toestemming hebben tot deze handeling en dat er dwang is. Men gebruikt blijkbaar 'zwijgen is toestemmen'.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie