Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Dierentuinen

<< < (54/75) > >>

Draek:
Ik vraag me ook erg af of pandaberen zonder de mens ook zouden uitsterven. Als dat zo is, dan moet je ook niet proberen het dier te redden als de natuur het niet wilt... maar wnf zal dan vast alles doen om het dier niet te laten uitsterven.

Aiko:
Ja, want anders krijgen ze niet genoeg centjes van de mensen. Lullig als je voornaamst richtpunt bezwijkt. Overigens, de natuur 'wil' helemaal niets. Dus naar de afwezigheid van de mening van de natuur hoef je niet te luisteren. Het gaat nu vooral om wat kunnen de beertjes nog aan geld genereren voor een park. Ik ben wel benieuwd hoe zulke grote aantallen pandaknuffelbeertjes steriel zijn. Ik ben aan het vermoeden dat er een bestrijdingsmiddelenoorzaak moet zijn.

Nog een reactie gekregen op je bericht naar de Kinderbescherming?

fem fatale:

--- Citaat van: Kiwi op 27 september 2005, 21:33:50 ---Naar schatting is tachtig procent van de vrouwtjes en maar liefst negentig procent van de mannetjes onvruchtbaar.

--- Einde van citaat ---
en hoe komt dat? is dat een gevolg van iets wat mensen hebben gedaan, of zouden panda's altijd al vruchtbaarheidsproblemen hebben gehad?

Draek:

--- Citaat van: Aiko op 28 september 2005, 01:28:26 ---Nog een reactie gekregen op je bericht naar de Kinderbescherming?

--- Einde van citaat ---

Oja, dat hun instantie niet zulke dingen gaan natrekken, maar dat je dit eerst aan een kinderrechter moet voorleggen of een andere bepaalde instantie.

Lovelocker:
Het is enerzijds wel schattig, hoor, Dragonfly, dit soort mailtjes. Maar aan de andere kant zit jij waarschijnlijk een stuk beter in je tijd dan mensen die bij de Kinderbescherming werken.
Hoeveel serieuze mailtjes zouden ze niet ontvangen die beantwoordt moeten worden? Het is geen postzegelverzamelaarsvereniging waar je mailtje heen gaat. Je kunt op je klompen aanvoelen dat ze niets met dit mailtje van jou kunnen/doen. Voel je dat niet aan: dan is het ernstiger. Behalve schattig is het dus ook een vorm van lastig vallen van mensen die met heel serieuze zaken bezig zijn die niets met jouw grieven te maken hebben.
Had ik je mailtje daar, op die plek binnen gekregen had ik het Gedelete en gelijk Blokkeren afzenders aangeklikt. Behalve kinderen beschermen moet je jezelf als werknemer die met belangrijke zaken bezig is,namelijk ook beschermen.
Ik ken mensen die overstroomd worden met mailtjes en als ze niet uitkijken nauwelijks aan het belangrijker werk toekomen. Bij de schifting ter zake/niet ter zake worden natuurlijk fouten gemaakt. Dat is wel vervelend. Met dit soort mailtjes werk je dat in de hand.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie