Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Dierentuinen
Draek:
Nee hoor.. als ze hun agressie al niet in toom kunnen houden tegen ons, wat dan van de dieren?
Logisch toch. Dat is gewoon onze conclusie. Daarnaast mishandelen ze hun dieren sowieso geestelijk door ze niet de ruimte te bieden die ze zeker nodig hebben etc.
Gisteren met man in gesprek.. was circusfan.. deze gast kwam met dat de zeeleeuw een groot bassin had.. de man nodigde me uit om te kijken.. dus ik mee. Nou het bassin voor de dieren was erg klein dus en dat noemde die hartstikke groot :o
Het was 3 bij 5 meter ongeveer. En iets meer dan een meter hoog. Denk iets van 1,25 m hoog. Dat is echt niet veel voor een zeeleeuw.
Lovelocker:
--- Citaat van: Dr@@kje op 30 december 2005, 10:03:02 ---Nee hoor.. als ze hun agressie al niet in toom kunnen houden tegen ons, wat dan van de dieren?
--- Einde van citaat ---
Ons zijn geen dieren. De dieren voerden geen acties. Nou ja: laat iemand anders het alsjeblieft uitleggen.
Aiko:
--- Citaat van: Lovelocker op 30 december 2005, 09:24:58 ---Met veel respect...deze uitspraak slaat nergens op. Actievoerders slaan en al dan niet goed voor dieren zijn, zijn twee verschillende zaken.
--- Einde van citaat ---
Het is natuurlijk wel verschillend; er is geen één op één relatie, maar een beetje houtsnijden doet het in mijn ogen wel.
Lovelocker:
Er zijn ook actievoerders die slaan, dus actievoerders zijn niet goed voor dieren? Zo'n soort logica. Kijk: plantjesmensen, daar kunnen wij het over eens worden... :P Ik kan ook een beroemde veganist opvoeren die heel goed voor dieren is, maaruh...klein detail.......
Nou: ik weet niet wat Poek doet. Maar als ik ga actievoeren tegen misbruik van katten, ga ik wel twintig meter van Dragonfly c.s. staan.
Draek:
ik reageer hier in 2006 wel op.. nu moet ik snel bus pakken want moet richting winterswijk
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie