Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Dierentuinen
Draek:
Ik snap dat ze waarschijnlijk ook wel een andere doelgroep willen aanspreken. Maar ze konden ook kiezen voor pretparken. Dan hadden ze 2 groepen te vriend gehouden. Want als je toch redelijk wat klanten hebt die kritisch kijken naar dierentuinen, dan wil je die ook niet voor de kop stoten.
Lovelocker:
--- Citaat van: Ligfietsertje op 14 juni 2005, 18:06:43 ---
--- Citaat van: Lovel¤cker op 14 juni 2005, 17:46:32 ---Ik heb mijn bedenkingen bij de Stichting Aap
--- Einde van citaat ---
Kan en wil je dat verduidelijken?
--- Einde van citaat ---
http://www.vegatopia.com/forum/index.php?board=1;action=display;threadid=9597
Berichtje: helemaal onderaan pagina
Tamara:
--- Citaat ---Ik heb ook een protestmail gestuurd naar Max Havelaar. Ik koop altijd hun bananen vanwege de betere werkomstandigheden van mensen en dan wordt ik steeds geconfronteerd
met die spaaractie voor dierentuinen. Laten ze een spaaractie organiseren voor een bezoek aan Stichting AAP of zoiets,
maar niet voor instellingen die hun dieren gevangen houden en overtollige dieren euthaniseren.
--- Einde van citaat ---
:) :thumbsup:
Dick:
Idem dito.
Het is toch niet moeilijk een andere actie te verzinnen.
Draek:
weblog marianne:
--- Citaat ---Beetje gek nieuws: Max Havelaar, een zeer lovenswaardig initiatief om producten te promoten die Oké zijn, heeft een wel heel gekke aktie. Je kunt nu bij Max Havelaar produkten sparen voor 25% korting op dagjes naar allerlei dierentuinen. Een lid van de Partij voor de Dieren die belde met Max Havelaar om te vragen of dat nu wel erg fair is omdat heel veel dieren het helemaal niet zo Oké hebben achter de tralies in dierenparken, werd weggehoond door een medewerkster van de Fair Trade organisatie. Misschien goed als er wat meer telefoontjes en mailtjes gaan naar info@maxhavelaar.nl om ze erop te wijzen dat maatschappelijk verantwoord ondernemen zich niet zou moeten beperken tot de leef- en arbeidsomstandigheden van alleen mensen…
--- Einde van citaat ---
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie