Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Hoe vaak poep jij?
Aiko:
--- Citaat van: Laurita_23 op 15 juni 2005, 15:44:53 ---Gaan we het ook nog over de consistentie hebben? ;D
--- Einde van citaat ---
Ik mis de opties voor dikvloeibaarheid en massa dan.
Kunnen de biologen onder ons misschien vertellen of planteneters onder de andere dieren dan de mens ook frequentiever excrementeren dan de vlees- of aasetenden?
Laurita_27:
* Fledderdefledder, sputterdesput* of "bádoemp!"
Kiwi:
Ja, en dan hangt het er nog van af wat voor wc je hebt of het plons of plomp is (diep- of vlakspoeling). ;D
Hizikigrrrl:
Ik heb het vaker gehoord, dat vega's meer poepen omdat vlees meer verstopping veroorzaakt. Blijft langer in je darmen zitten enzo.
Hier hebben mensen ook wel eens gevraagd of het niet schadelijk is dat ze meer poepen sinds ze geen vlees meer eten. Het is dus juist beter voor je.
Oprah heb ik gister ook nog even gezien, maar dat heb ik gemist. Ik kwam vorige week op het idee hiervoor na het zien van die reclame voor Activia (?) waarin een vrouw er ook iets over zegt.
@Kiwi: dit is natuurlijk voor de lol, net zoals de andere polls hier. Daar kun je ook geen conclusies aan verbinden.
Mariek:
Soms drie keer per dag, soms een keer per drie dagen. Ik kan er geen regelmaat in vinden. Ik merk wel dat bepaalde etenswaren heel snel 'effect' hebben.
Ik ben dol op poeppraatjes en ik ben er heel goed in, maar ik zal me inhouden :P
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie