Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Hoe vaak poep jij?

<< < (23/32) > >>

Sarake_1:
Ik had zoveel problemen met mijn stoelgang, soms ging ik 4 dagen op rij gewoonweg niet!

nu neem ik toch al iets meer dan 20 dagen activia. Kmoet zeggen ik vond het in het begin ook wel zever, maar ik wou het toch eens proberen, want ik durfde geen rijst of banaan meer te eten op de duur. en kij keens aan, nu gaat het best vlot! Dus toch geen fabeltje he ;)

Hausfrau:
Heb sinds terugkomst een link gelegd tussen het gebruik van sojaproducten (meer keus) en mijn redelijk irritante darmen. Kut. Oh nee. Shit

Nu toch uit gemakzucht maar een multivitamine gekocht, geen sojaproducten meer en nergens last van.

bambi:
Het is eigenlijk iets off-topic hier, maar weten jullie of men minder winderig is bij een vego dieet?

Eelco:
Dat hangt ervan af hoeveel bonen je eet  ;D. Maar serieus, ik heb gemerkt dat een vegetarische dieet in eerste instantie nogal ehm... laxerend werkt. Vooral als je veel groente eet, die worden nogal snel verwerkt. En waar verwerkt wordt, komen bijprodukten. Vooral mijn vader heeft daar nogal over geklaagd.

Een vegetarisch 'dieet' maakt je in ieder geval niet minder winderig, maar na een periode van gewenning ben je niet meer of minder winderig dan 'normaliter'.

Helen:
Nou, grappig dat iemand daar over begint, want dat vroeg ik me dus ook al af.

Ik ben geleidelijk aan gaan minderen, dus ik verneem geen verschil nu ik nauwelijks nog vlees eet. Maar nu moet ik mij meer gaan richten op de vegetarische gerechten die wel veelzijdig zijn. En het viel me inderdaad op dat daarin wel heel vaak bonen en dergelijk in voorkomen.

En tja: ik heb altijd al gauw last gehad van uien, kool en bonen.
Neem een gemiddelde zuurkoolschotel en je kunt me aan een touwtje binden (anders wapper ik weg  :O ). Dus ik vroeg me ook al af of jullie dat ook merken als je eten uit meer(dere) bonen bestaat. Of hebben jullie trucjes om e.e.a. te ehhe eeh 'deflateren'?? (hihi, leuk woord he).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie