Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Hoe vaak poep jij?
bambi:
--- Citaat van: Poek op 06 mei 2010, 11:02:59 ---
--- Citaat van: Sam op 06 mei 2010, 08:58:38 ---Ik ken trouwens mannen die niet eens in het openbaar kunnen plassen, laat staan poepen...
--- Einde van citaat ---
Eh, in het openbaar poepen? Zoals hier gebeurt?
--- Einde van citaat ---
Kan toch ook een plasje zijn? Volgens mij heeft ze zelfs haar broek nog aan hoor.
Sam:
--- Citaat van: Poek op 06 mei 2010, 11:02:59 ---
--- Citaat van: Sam op 06 mei 2010, 08:58:38 ---Ik ken trouwens mannen die niet eens in het openbaar kunnen plassen, laat staan poepen...
--- Einde van citaat ---
Eh, in het openbaar poepen? Zoals hier gebeurt?
--- Einde van citaat ---
In het openbaar - op een openbaar toilet, niet op de openbare stoep ofzo :)
Djooiss:
--- Citaat van: Sam op 06 mei 2010, 08:58:38 ---
--- Citaat van: Djooiss op 06 mei 2010, 08:23:00 ---Beetje off topic, maar hoe zit het met jullie stoelgang buitenshuis?
Er zijn van die mensen ( mannen vooral?) die altijd en overal naar het toilet kunnen gaan, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Het duurt behoorlijk wat maanden eer ik bij mijn lief naar het toilet kan en op festivals ofzo, blijft het gerust zitten tot ik weer thuis ben ( heel prettig, zo'n opgeblazen rotgevoel in je darmen NOT).
Mijn stoelgang is overigens wel verbeterd door het vegetarisch eten, van eens in de 2 dagen naar iedere ochtend.
--- Einde van citaat ---
Maar als je dan twee of drie dagen niet thuis bent, krijg je toch vreselijke buikpijn? En hoe gaat dat dan op vakantie? Lijkt me heel vervelend!
--- Einde van citaat ---
Precies, buikpijn en een heel vervelend opgeblazen gevoel. Heel irritant.Op vakantie ga ik zelden,dus dat weet ik niet heel zeker, geloof dat ik dan na een dag of 3,4 wel kan.
Overigens duurt het bij mij ook altijd even eer ik naar het toilet kan bij een geliefde. Meestal na een paar maanden en dan pas als diegene niet in huis is.
koekje:
Ik zit wel een stuk comfortabeler op eigen pot en daar is de wetenschap dat er altijd zacht en genoeg wc-papier is (ik heb tere billetjes ;) ). Maar als het er uit moet, moet het er uit. Liever niet op festivals, maar op een gegeven moment is het vol en moet er ergens iets uit.
lieve lijn:
ben blij dat ik daar geen last van heb. Ik kan overal en hoewel ik op sommige plaatsen ook liever niet ga.. uhm ja.
ennuh misschien hoort dit in de bekentenissendraad maar met dagen als koninginnedag en bevrijdingsfestival, lees: waar je een uur in de rij moet staan voor de wc en dan vervolgens vet mag betalen voor een hele smerige dixie waar geen wc papier is of dat het in de pies van een ander op de grond ligt, doe ik toch ook als die meisjes... Alleen zorg ik dat ik ergens zit waar ik niet gezien wordt.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie